Selamat Hari Raya Aidilfitri 2012

11:39 PTG

Salam dan selamat malam. Dikesempatan ini aku taip 1 post untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin andai kata blog ini banyak menyinggung dan melukakan hati para pembaca serta pelawat yang pernah singgah di sini. 

Ok selesai ucapan selamat hari raya  dan sekarang masa untuk menggambarkan penceritaan yang berlaku pada Hari Raya Aidilfitri 2012. Bermula pada waktu pagi lagi selepas selesai sahaja menunaikan solat sunat aidilfitri, merupakan sesi meminta maaf kepada kedua ibu bapa. Since aku merupakan anak yang pertama jadi aku lead dalam sesi meminta ampun dan maaf ni. 



Kemudian sesi bergambar bersama keluarga yang bahagia dan agak crazy terutama sekali aku


FORMAL Mode


CRAZY Mode

Selepas penat bergambar dan berposing sakan, masa untuk menjamu selera. Makan ? hurm jangan ditanya ape aku makan hari ini. Nasi minyak, satay, daging goreng, kuih raya, nasi impit dan macam-macam lagi. Cuma lemang je masih tak makan hari ni. InsyaAllah esok akan dapat makan lemang :)


Makan kenyang minum pun kenyang. Lepas tu nak buat ape ? bungkam la jawabnya. hahaha


Eh jap sebelum terbungkam dan tersadai atas katil, kena ambil gambar dulu untuk kenangan raya pada tahun ini.Esok ? ada 1 rumah terbuka yang dianjur oleh makcik dan pergi ke rumah nenek :)


You Might Also Like

2 ulasan

  1. camat ari rye..jgn lpe share dwet rye tuk aku..ahaha

    BalasPadam
  2. nampaknya bahagia sangat ya keluarga kalian ni :)

    BalasPadam