PSP 3000 Dan Latihan Industri

12:55 PG

Mukadimah untuk taip post pun dah tak tahu nak tulis apa sebab terlalu lama dan tidak kerap aku update blog ini sekarang. Tapi rasanya memang kebanyakan post aku tidak mempunyai mukadimah yang baik. Main hentam je tulis apa yang terlintas dalam fikiran tanpa buat perancangan dan fikir dengan teliti terlebih dahulu. Sekarang aku masih lagi menjalani latihan industri ( praktikal ) dan baki yang masih tinggal sampai lepas hari raya aidilfitri nanti. 

Setakat ni semuanya berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah terutama sekali latihan industri yang aku jalani sekarang. Hidup aku pula lebih terarah kepada game sekarang ni dan tumpuan utama adalah device kesayangan iaitu PSP 3000 yang memberikan keseronokan dan kepuasan disaat keboringan melanda. 

Ehhh ade duit la**


p / s : Ape motif tulis sikit dan letak gambar ? Entah aku pun tak tahu. Kena cari balik mood blogging.

You Might Also Like

0 ulasan