Terima Kasih UniMAP

12:00 PTG

Kali ni aku nak buat entri ucap terima kasih kepada UniMAP, Perlis. Macam tak percaya je aku buat entri pasal mengucap terima kasih kepada pihak universiti dan lebih tepat lagi ucapan terima kasih ini dituju kepada pihak pengurusan kolej kediaman.

Aku mengucapkan terima kasih kepada pengurusan kolej kediaman UniMAP kerana telah menukar tikar getah daripada warna biru kepada warna pink bagi Kolej Kediaman Kg Wai. LOL tukar tikar getah pun aku ucap terima kasih ?

Eh mesti la ucap terima kasih kerana tidak mengeluarkan belanja pelajar. Lagipun pihak UniMAP memang menyediakan kolej kediaman kepada Semua Pelajar dari awal sehingga la pelajar tersebut tamat belajar. Best kan ? Tak payah serabut cari rumah sewa lepas tu sewa rumah mahal terlampau. ha ha ha untung jadi pelajar UniMAP

Proses pertukaran.. lantai Bogel

Proses pertukaran dimulakan

p/s : Gambar diambil di : http://kazri.blogspot.com/

You Might Also Like

12 ulasan

  1. ooww..renovate... same la U sy... ^_____^

    BalasPadam
  2. untunglahh..aku duduk rumah sewa je :D

    BalasPadam
  3. ayie still lg dok kolej..tapi ramai yg kne keluar ah..hehe

    BalasPadam
  4. wah3!! memang x payah cari rumah sewa ke bro?... memang boleh tinggal sampai habis belajar??.. mantap!!

    BalasPadam
  5. utm siap bilik single sorang, haha XD

    BalasPadam
  6. betul tu sarjan.. hahaha..

    BalasPadam
  7. caler pink??kool gila hahahha..mujur tak cat dalam rumah warna pink gak hahaha

    BalasPadam
  8. sink kat luar tu tempat basuh pinggan ke??

    BalasPadam
  9. sempena raya nanti tu..haha

    BalasPadam
  10. diana : nak basuh pinggal bole gak kak :D

    ipai : hehe memang mantap bro

    BalasPadam