Larian Selama 34 Minit Dan 6 Ribu Langkah

9:12 PTG

Semalam saya ada berkongsi aktiviti berjalan kaki yang saya lakukan 2 hari yang lepas. Pada hari ni saya tidak keluar rumah waktu petang untuk melakukan berjalan kaki kerana nak rehat setelah penat berlari semalam (10 Oktober ).

Semalam saya cuba lebih banyakkan berlari daripada berjalan. Saya telah berlari selama 34 minit dan sebanyak 6028 langkah berjaya dilakukan.



Rasa penat sangat berlari apabila badan dan kaki tidak terbiasa sebelum ni. Maklum la sudah banyak bulan saya tidak berlari dan berjalan secara serius. Bila buat awal-awal ni memang penat dan hari ni kaki sakit.

Esok saya akan kembali melakukan aktiviti bersenam pada waktu petang. Mungkin saya hanya akan buat 30 minit berlari dan seterusnya hanya berjalan. Atau mungkin juga sepanjang petang esok saya hanya akan berjalan saja.


You Might Also Like

0 ulasan