Isnin, 11 Julai 2016

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin 2016

Ok hari ni dah hari raya ke 6 tapi aku rasa masih belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin kepada semua pengunjung dan pembaca blog ni. Yang bukan pengunjung dan bukan pembaca, takde ucapan untuk korang. haha... gurau je.

Tahun ni raya kat kampung aku di Besut, Terengganu. Alhamdulillah raya agak meriah, banyak melawat rumah saudara mara. Duit raya tak dapat langsung tapi aku dan isteri banyak bagi duit raya kat kanak-kanak yang mana kami jumpa.

Di hari raya ni juga aku kembali aktif buat video blog memandangkan aku dah jangka raya kali ni mesti agak menarik. Kalau video tu tak menarik disebabkan banyak part kena potong kerana tak sesuai dan perlu menjaga aurat saudara dan ahli keluarga terdekat.

Apa pun jom layan video raya yang aku buat dibawah :




Sekian...

Comments
0 Comments

0 ulasan:

 
Related Posts with Thumbnails