Sabtu, 31 Disember 2016

Instax Dan Polaroid Printing Malaysia

Instax Dan Polaroid Printing Malaysia dapat menjadikan kenangan lebih indah bersama orang yang tersayang. Macam biasa aku ni jenis suka mencuba benda yang baru dan kali ni pula aku cuba sesuatu yang dipanggil instax. Benda ni dah lama sebenarnya aku tahu sejak tahun 2011 lagi masa bagi hadiah kamera kepada teman wanita ( Skang dh jd isteri ).

Cuma baru sekarang betul-betul berminat untuk cuba benda ni. Aku malas nak tulis panjang sangat jadi aku terus kepada point. Kalau ada yang berminat untuk print gambar polaroid dari smartphone, kamera digital, atau gopro, boleh cuba lawati instagram di bawah untuk pakej yang disediakan :

Instagram : Detik Instax

Di bawah ni pula adalah contoh gambar-gambar polaroid yang telah diprint dari smarphone dan juga gopro. Kat gambar bawah ni juga ada tunjuk contoh perbandingan saiz setiap pakej yang disediakan. Tengok dulu dan kalau ada yang berkenan boleh terus follow / hubungi ig di atas.


Bagi yang berminat untuk print gambar, kat sini ada beberapa pakej yang disediakan iaitu Pakej A, B, C, dan D dari serendah RM 5. Apa yang berbeza bagi setiap pakej adalah saiz dan ukuran gambar :

Pakej A = RM 5 untuk 8 gambar (6.5cm X 4.5cm)
Pakej B = RM 5 untuk 6 gambar (6.5cm X 9cm)
Pakej C = RM 5 untuk 4 gambar (13.5cm X 8.5cm)
Pakej D = RM 3 untuk 1 gambar (Original Instax Film)
Pakej Kalendar = RM 2 untuk 1 gambr ( 1 bulan )




Kalau korang berminat nak print jugak, kat atas aku dah bagi link. Selamat printing dan enjoy detik manis korang :)

P/s : Jangan lupa follow instagram di atas kalau dah singgah sana.

Comments
1 Comments

1 ulasan:

Dewi Aja berkata...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

 
Related Posts with Thumbnails