Bercuti Di Pulau Perhentian

9:50 PTG

Bercuti Di Pulau Perhentian selama 3 hari 2 malam memang menyeronokkan dan memberikan pengalaman yang tak dapat dilupakan. Aku pergi ke sana bersama isteri untuk honeymoon kerana kami baru saja bernikah pada 19 September yang lepas. Sepanjang berada di sana, banyak juga aktiviti yang dilakukan antaranya mandi pantai, berjalan di pesisir pantai, snorkelling, panjat bukit pergi ke kincir angin, singgah di kampung nelayan, dan paling best adalah bersantai.

Bagi aku, aktiviti snorkelling memberikan pengalaman baru yang sangat menarik kerana sebelum ini tak pernah lagi terapung di lautan untuk melihat keindahan dasar laut seperti terumbu batu karang, ikan-ikan pelbagai spesis, dan juga penyu yang sedang makan tengah hari. Kalau aku cerita kat sini, mesti korang akan bosan, apa kata tengok vlog di bawah untuk nampak lebih gambaran mengenai apa yang aku beritahu :



Instax Polaroid Printing

You Might Also Like

2 ulasan

  1. Assalamualaikum.tumpang tanya,video diambil guna sj5000 wifi ke?kalau betul,bole bg review berkenaan battery life dan mutu video dan gambar2. Terima kasih.

    BalasPadam
  2. Hidayah : ni guna GoPro hero 4 silver. sebelum guna sj5000 wifi battery life kalau x silap dalam 45 min selepas full charge. video dan gambar sy bg 7 dari 10.

    BalasPadam