Gambar Berjaya Time Square Kuala Lumpur

10:13 PTG

Petang tadi aku pergi Jalan-Jalan Bersama GoPro Hero 4 Silver di sekitar Berjaya Time Square Kuala Lumpur. Tempat yang dituju hanya Times Square dan juga plaza lowyat. Tujuan aku jalan-jalan petang ni sekadar untuk test kualiti gambar GoPro yang baru aku beli ni.



Sebab aku beli GoPro ni adalah kerana nak bertukar hobi daripada main game depan komputer kepada ambil gambar dan buat video. Sebelum ni dah ada kamera SJCAM tapi disebabkan nafsu yang kuat menguasai diri dan jatuh cinta yang teruk, terus upgrade kepada GoPro.

Kat bawah ni 3 gambar yang diambil petang tadi. Selebihnya boleh klik LINK di bawah yang akan terus dibawa ke album gopro milik aku. Kalau perasan setiap bucu gambar ada kawasan warna hitam, tu disebabkan aku terlupa nak buang lens cover :


























p/s : Esok nak pergi jalan-jalan ke mane pulak.

You Might Also Like

0 ulasan