Isnin, 27 April 2015

Bukan Selalu Basah Kuyup

Cuaca di ampang memang tak stabil sejak dua tiga minggu ni. Tengah hari panas gila gila punya lepas tu dalam pukul 3 hingga 5 petang hujan lebat pulak sampai penglihatan masa tengah memandu pun jadi kabur.

Bulan ni aku kerja masuk 3 petang, selalu jugak tiap kali nak keluar rumah perasan awan mendung tapi sempat sampai ofis. Hari ni tengah drive dah hujan lebat. Keluar dari kereta nak jalan ke ofis memang basah kuyup tapi seronok sebab sejuk.

P/s : aku boleh buat 2 perenggan sembang pasal cuaca je.
Comments
0 Comments

0 ulasan:

 
Related Posts with Thumbnails