Perancangan Bulan Disember 2014

10:23 PTG

Secara serius, aku sendiri pun tak sedar sekarang dah masuk bulan Disember. Sibuk sangat dengan macam-macam perkara kena fikir sampai tak sedar masa berlalu.

Selalu jugak teringat nak update blog tapi entah kenapa tiba-tiba lupa. Nasib baik malam ni teringat. Aku pon tak nak update panjang sangat jadi teruskan dengan Perancangan Bulan Disember 2014 :

1) Achievement Will be Unlocked : Getting Engage

Yup !!! aku akan bertunang. Kalau ikutkan perancangan majlis akan dibuat pada 20 Disember akan datang iaitu bersamaan hari sabtu.

Majlis buat biasa2 je melibatkan family aku dan family pihak perempuan. Lagipun tunang ni better buat biasa je daripada grand karut marut semua tu.

2) Universal Studio Singapore.

25 Disember akan datang aku ingat nak pergi bercuti sempena akhir tahun. Tiket semua dah bayar dan aku hanya bawa badan sebab ada orang lain yang uruskan.

Tinggalkan semua kerja dan masalah lepas tu tenangkan fikiran pergi jalan-jalan. Memang seronok dan tak sabar nak pergi tapi sebelum tu aku kena buat passport dulu. haha

3) Cari Kerja Baru

Bab ni aku masih dalam dilema dan tak pasti lagi. 17 Disember nanti genap setahun aku kerja. Dalam masa yang sama tak pasti lagi sama ada nak terus kerja disini dahulu atau lompat cari kerja lain.

Sebabnya nak tukar kerja adalah nak cari pengalaman baru, gaji yang lumayan, dan juga lokasi tempat kerja untuk masa hadapan.

Sekarang ni aku masih lagi tak mencari kerja lain tapi mane la tahu tiba-tiba ada hati nak mencari hujung bulan nanti.


Buat masa ni hanya 3 perancangan saja untuk bulan Disember. Aku pun tak ada apa sangat nak dirancangkan untuk bulan ni. Nanti aku update lagi kalau ada perkara yang boleh dikongsi.


You Might Also Like

2 ulasan