Mencuba Burger di Ramly Halal Kiosk

10:33 PTG

Tadi aku teringin nak Mencuba Burger di Ramly Halal Kiosk yang terletak di stesen LRT Pandan Indah. Biasanya aku hanya lalu dan tengok saja tapi hari ni tiba-tiba terasa nak cuba.

Disebabkan ni kali pertama nak beli, aku mula-mula jadi kekok sebab tak tahu pakej yang disediakan. Asalnya kalau ikutkan hati aku nak burger daging triple dan cheese double.

Tapi tak dapat order macam tu. Kena order berdasarkan menu yang telah disenaraikan. Aku tengok banyak jugak menu sampai tak tahu nak pilih yang mana.

Last sekali lepas fikir panjang, aku ambil yang pakej double chicken berserta fries dan minuman. Harganya dalam rm 8.20. Ok la takde mahal sangat sebab sekali kentang dan minuman.

Bungkusan boleh dikatakan agak menarik.


Pakej untuk menu double chicken berserta fries dan minuman.

Selepas telan burger double ayam, fries dan air cappucino, aku boleh komen bahawa rasanya biasa-biasa saja. Kalau ikut rating, aku bagi 3.5 dari 5 bintang. 

Apa pun ni hanya pendapat dan citarasa aku sendiri. Bagi yang nak cuba, boleh cuba di kiosk yang berdekatan atau datang saja di stesen lrt pandan indah.

You Might Also Like

0 ulasan