Diskaun 50% Di Sarah Hughes Globe

11:55 PTG

Selamat malam kepada semua para ibu dan juga remaja-remaja perempuan yang sangat suka bershopping sakan pada setiap masa. Korang semua dah beli langsir untuk hiasan rumah sempena Hari Raya Aidilfitri 2012 belum ? Ape die ? Masih belum dan terlalu awal untuk shopping ? Well tak salah pun kalau nak beli awal dan kalau taknak shopping untuk raya pun, shopping ler untuk hiasan rumah yang sekarang ni pun boleh sebab aku ada berita gembira untuk para wanita yang suka bershopping.  

Diskaun 50% Di Sarah Hughes Globe

Kalau korang nak tahu, sekarang ni ada Diskaun 50% Di Sarah Hughes Globe dan tawaran ini khas hanya untuk pembaca blog Firdaus Life. Bagi sesiapa yang teringin nak dapatkan barang pada separuh harga, kat bawah ini ada beberapa info mengenai offer yang diberikan oleh Globe Silk Store :


i.smart. shopper .
We want you to experience what SHOPPING at Globe is all about! We want your followers to know that you are doing a tie up with us to give your readers a very special hari raya present. The fabrics that we are having will be one of a kind as no other outlet in Malaysia carries it!

WHY?

We reduce advertising costs and pass the savings to bloggers and their followers! Every once in while, we realise that costs of living is going up and families are suffering because they want to maintain their level in society but they cannot! The design they like is either too expensive or is not within their budget.

When?

During this promotion period( now till 31stMay ), we want over Malaysia and the world to experience Globe's " i.smart. shopper! " experience!

What?

All curtain fabrics at 50% off for your bloggers.

How?

They must tell us this exact phrase " I. Follow. Blog Firdaus!". It's that simple! And they will get 50% off everything that is already discounted also. Whilst stocks last!



Seperti yang ditulis kat atas, tawaran ini telah pun dibuka sekarang dan tempoh masa yang diberikan sehingga 31 Mei serta caranya sangat mudah saja. Hanya perlu cakap " I. Follow. Blog Firdaus! " dan korang akan dapat diskaun sebanyak 50% terhadap barangan seperti kain langsir termasuk juga yang telah pun ada diskaun. So sekarang merupakan peluang keemasan korang untuk menikmati potongan 50% keatas barangan berkualiti yang ada di Globe Silk Store. Walaupun potongan separuh harga yang ditawarkan hanya pada kain langsir, namun aku juga diberitahu bahawa they also have other items on promo as well which you will find absolutely cheap.

Bagi yang masih tidak tahu, Globe Silk Store ini terletaknya di :

185, Jalan Tunku Abdul Rahman, 50100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia

dan bagi yang ingin berkunjung ke laman Sarah Hughes Globe boleh klik >>> SINI

Disini juga ada disertakan sekali Google Map bagi yang ingin pergi ke Globe Silk Store >>> MAP

Jadi kepada para wanita dan gadis-gadis di luar sana tunggu apa lagi ? Cepat-cepat pergi serbu ke Globe Silk Store untuk menikmati potongan sebanyak 50%. and...and...and jangan lupa cakap " I. Follow. Blog Firdaus! " bagi mendapat potongan yang disediakan.

p/s : Pssstttt jangan lupa share entry ni kat kawan-kawan biar ramai yang tahu :)


You Might Also Like

6 ulasan