Beli Kaspersky Internet Security 2020

11:52 PTG

Kepada yang teringin nak Beli Kaspersky Internet Security 2020 dan pasangkannya di komputer peribadi, saya ada menjual key original perisian ini.

Anda hanya akan diberikan license key sahaja dan perisian ini boleh dimuat turun di laman web kaspersky. Selepas muat turun dan pasangkan pada komputer peribadi, anda hanya perlu masukkan code yang saya berikan dan komputer anda akan mendapat perlindungan sepenuhnya.

Internet Security bukan saja mengandungi anti virus yang boleh merawat komputer yang telah dijangkiti virus tetapi mempunyai sistem keselamatan yang melindungi pengguna sewaktu melayari internet.

Seperti yang kita ketahui dunia internet bukannya satu tempat yang selamat. Pelbagai pihak akan cuba mencuri maklumat kita dan sangat mudah untuk dijangkiti virus jika tiada langkah keselamatan diambil kira.

Perisian ini akan memberi notifikasi kepada pengguna apabila cuba melayari laman web yang disyaki boleh merosakkan komputer anda.

Selain itu, urusan perbankan online juga akan lebih selamat dengan adanya pelayar internet yang melindungi pengguna.

Jadi dengan adanya perisian ini, pengalaman melayari internet anda akan menjadi lebih selamat dan maklumat anda tidak mudah dicuri.




Dengan hanya bermodalkan hanya RM 30, anda akan mendapat perlindungan selama satu tahun. Harga ini sangat murah kerana harga RM 30 setahun bersamaan RM 0.08 sen sehari untuk menjamin maklumat dan keselamatan komputer peribadi anda sewaktu melayari internet.

Sekarang pula cuba lihat gambar dibawah menunjukkan sistem keselamatan yang anda peroleh pada harga yang murah ni:


Kalau dilihat daripada gambar diatas, sebenarnya banyak perlindungan yang anda akan dapat. Perlindungan dari awal proses sambungan internet sehingga ke akhir penggunaan tempoh internet semuanya memastikan anda dilindungi.


Adakah Ini Lesen Sah dan Boleh Menerima Update ?


Jangan risau kerana lesen yang anda akan dapat adalah sah dan anda akan mendapat update daripada pihak kaspersky hampir setiap hari dan mendapat perlindungan berterusan sehingga lesen anda tamat tempoh.

Jika perisian dan lesen ini adalah cetak rompak, anda tidak akan mendapat sebarang update keselamatan malah anda mungkin dihalang daripada menggunakan perisian ini.

Sebagai bukti, sila lihat gambar dibawah di mana saya mendapat update terbaru daripada pihak kaspersky tanpa sebarang masalah :





Jika anda berminat untuk gunakan Kaspersky Internet Security pada harga RM 30 setahun untuk melindungi komputer peribadi, anda boleh hubungi nombor saya di bawah :

Whatsapp : 013-6218074

Atau

Whatsapp order : www.wasap.my/60193031478

Harga :

1 device 1 tahun RM 30

3 device 1 tahun RM 60

Anda akan dapat kunci lesen ( License Key ) dalam masa lebih kurang 30 minit hingga 2 jam selepas pembayaran. Berikut adalah maklum balas pelanggan yang telah membeli dengan saya :



You Might Also Like

0 ulasan