Makan Waffle Grid & Go

12:42 PTG

Semalam pergi Oyu, I mean One Utama. Pergi sana semata-mata nak makan waffle je. Bukan nak shopping raya, bukan nak cuci mata tapi makan waffle je hokayyy. Macam la tempat lain takde jual waffle kan ? Pada hal bersepah je mall lain jual bende alah ni.

Tapi aku dengan wife taknak pergi tempat lain... Nak jugak pergi Oyu walaupun bapak susah nak cari parking dalam tu. Nak sangat-sangat pergi sana sebab first time kitorang makan kat situ, terus jatuh hati pada rasa waffle. 

Booth Waffle Grid & Go tu dekat aras 5, sekali dengan panggung wayang GSC. Aku order yang waffle signature chocolate dan wife pulak order creamy hokkaido. Jumlah 2 waffle tu RM 14.



Sementara duk tunggu waffle tu masak, ambil gambar dulu.


Lepas siap waffle tu, aku dan wife pergi jalan-jalan dan akhirnya cari bangku untuk makan.


Waffle Signature Chocolate

Lepas habis makan, kitorang jalan ke kedai buku Popular. Wife beli 3 buku dan aku tak beli pape pun sebab buku yang beli kat Big Bad Wolf pun tak habis baca lagi. 


Pukul 10:30 malam keluar dari Oyu dan pergi ke kedai makan Murni di Seksyen 7 Shah Alam. Aku order Jiken Chop dan wife tak order pape pun, kenyang katanya. Dalam pukul 11 malam lebih camtu selesai makan terus balik rumah untuk rehat.

Sekian.

You Might Also Like

0 ulasan