Pesta Buku Kangar

4:16 PTG

Aku dah habis belajar degree. Yeeyyyy. Beberapa hari lepas sebelum bertolak balik ke besut aku ada pergi ke pesta buku kangar yang dibuat di kawasan stadium kangar. Gerai yang dibuka dalam dewan tu boleh tahan banyak jugak dengan pelbagai jenis buku daripada kategori ilmiah hingga komik. Aku niat just nak jalan2 dan kalau ade buku yang menarik maybe akan beli. Lepas pusing2 dan usha buku yang ada, aku beli 2 buku ilmiah dan 2 komik.

Roomate aku lagi banyak beli buku tapi lebih kepada buku indie yang penulisannya x ditapis. Aku plak x biasa sangat baca buku indie sebab x kene dengan jiwa.

P/s : please hire me :(


Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

You Might Also Like

5 ulasan

  1. invisible me : kalau sempat p la. best jugak

    diana : buku penulisan die agak bebas dan x terkawal dari segi penggunaan ayat dan perkataan

    BalasPadam
  2. saiazuan : boleh la. banyak gak buku menarik

    BalasPadam