Mengembara Bersama Monkey D Luffy

7:17 PTG

Semangat fanatik yang sangat berkobar-kobar terhadap anime One Piece mendorong aku untuk beli action figure dalam gambar di atas. Dan kalau boleh aku akan bawa action figure ni kemana saja aku pergi untuk diambil gambar dan buat macam pergi mengembara. Oh yer aku beli action figure ni kat laman mudah je dan kalau ada siapa yang teringin nak beli jugak boleh la lawat laman web ni : http://mudah.my/topihitam. Harga pun x mahal sangat dan sangat sesuai untuk dibuat koleksi.

P/s : lantak la orang nak kata aku macam budak kecik main dengan action figure.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

You Might Also Like

1 ulasan

  1. masyuk gak bisnes kat mudah ni kalau kena produknya. penah dapat sale jual seluar bundle :)

    BalasPadam