Perrghh mood study

11:18 PTG

Berserabut gila habaq hang.

Sebenarnya gambar kat atas tu bukan daripada meja aku pun. Ha ha ha. Tu meja housemate aku selaku budak kelas aku juga yang memang kuat study. Meja aku mane ? Eerrrkk... Errkkkk meja aku licin dan bersih je jadi aku sangat segan nak post kat sini. Ha ha tapi takde la licin pun hakikatnya. Tetap penuh dengan kertas nota dan latihan yang banyak juga cuma yang tak berkaitan dengan topik belajar dah masukkan dalam laci meja.

Hari ni meja tak cukup serabut lagi, tunggu beberapa hari nak masuk exam lagi la serabut meja. Lepas habis je exam, meja terus jadi licin balik siap ade kilauan bersinar lagi. Eerrmmmm takotnye nak final exam. Rasa nak demam je aku dibuatnye. Mood study pun masih di awangan dan masih tak kuat. Zzzzzzz

Sent from my BlackBerry? wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

You Might Also Like

5 ulasan