Khamis, 27 Disember 2012

Definisi Cinta Kek Coklat And Beyond

Sewaktu mula-mula aku pandang ke arah si dia, hurmm okay aku harap kau sedap dimakan. Aku dah serik nak makan kek coklat sejak banyak kali dikecewakan oleh rasa yang tidak cukup untuk dikatakan berada pada tahap moksya coklat. Demand gile kan ? Semuanya aku nak best je. Tapi dia pandai menggoda dan mengambil hati aku. Pertama kali dia mengambil hati aku adalah dengan muncul dalam hidup aku dalam bentuk love. Aku lelaki yang cepat tergoda. Bila nampak saja bentuk love terus aku jatuh cinta pada pandang pertama.

Pada masa yang sama aku jatuh cinta, aku juga dah berani untuk mencuba dengan si dia. Kena la test drive dulu baru tahu betapa heavennya nikmat tu, ye dak ? Jadinya selepas mencuba dengan si dia, aku seperti " oh my..... Best gile kau !!! " Rasa coklat moist yang mencair dalam mulut cukup meransang segala nafsu dan deria yang ada dalam badan aku. Selepas pertama kali mencuba, aku dah jadi x tentu hala. Aku jadi ketagih. Setiap hari pasti kena ada benda tu. Atau at least 3 hari 1 kali kena makan, Wajib !!

Aku jadi macam orang bodoh. Kawan-kawan semua hairan dan pandang pelik dengan sikap aku yang setiap hari mahukan belaian dari si dia. Aku peduli apa ? Yang aku tahu si dia membahagiakan aku dengan rasa coklat moist yang cukup sedap. You, what have you done to me ??? I'm so addicted to you rite now. Dan sehingga ke hari ni aku masih tetap setia bersama si dia pada setiap hari.

P/s : nasib baik si dia harga rm 4.50 je. Tu yang boleh beli tiap hari. Ahaha
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
~ Baca Selanjutnya ~

Pembentangan Projek Tahun Akhir

Semalam dalam pukul 10:30 pagi aku sudah pun selesai dengan selamat menghadapi pembentangan projek tahun akhir a.k.a final year project. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar dan ahli panel yang seramai 3 orang termasuk pensyarah aku sendiri kelihatan memahami mengenai isi yang aku bentangkan. Dua soalan dilontarkan selepas habis pembentangan dan syukur juga dapat aku jawab dengan baik dan tertib mengikut flow projek.

Selesai saja pembentangan ni, aku rasa kepala aku dah jadi sangat ringan umpama segala bebanan dah hilang dalam sekelip mata walaupun sebenarnya bebanan untuk peperiksaan semester tu masih ada lagi dan masih belum dihadapi. Tapi aku masih belum boleh rilek dan bersantai lagi kerana ini baru fasa 1. Fasa 2 yang lebih mencabar akan tiba pada semester depan dan pastinya akan lebih memberi bebanan. Apa pun buat masa ni tumpuan akan beralih seketika kepada peperiksaan semester yang akan berlansung pada minggu depan. Doakan yang terbaik untuk aku :)

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
~ Baca Selanjutnya ~