Jumaat, 24 Februari 2012

Tambah Kategori Dalam Blog

Aku dah buat keputusan untuk tambah kategori dalam blog ni. Maksudnya sekarang bukan lagi 100% personal tapi dah jadi 50% personal dan 50% mengarut. Sebenarnya takde la mengarut apa pun. Cuma aku nak grab sikit pengunjung daripada luar Malaysia dengan kategori manga One Piece dan kalau aku rajin, mungkin akan tambah satu lagi kategori iaitu Tech yang akan memaparkan mengenai gadget-gadget semasa. Itupun kalau aku rajin je la. Kalau malas memang malas la juga

Mesti ada yang tertanya-tanya kenapa aku tiba-tiba je tambah kategori kat blog peribadi ni. Jawapan kepada persoalan ni ada pada post :



Jadi buat masa ini 2 atau 3 post akan datang adalah mengenai kartun One Piece kerana aku cuba terapkan kategori tersebut dalam blog ini. Sebab yang lain aku buat macam ni adalah nak cari trafik lebih sikit. Bila trafik lebih sikit maka income pun agak lebih sikit. Bila income lebih sikit, maka kegembiraan pun bertambah lebih sikit dan kewangan pun akan jadi stabil kembali. huhu perlukan duit sikit daripada Innity ni =_=


Siapa yang masih belum makan malam, apa kata korang tenung je gambar tu lama-lama kasi kenyang sikit. Aku tak makan malam lagi sebab tengah tunggu seseorang. Sementara tunggu datang tu, terpaksa la layan dulu gambar beger ayam special dengan harapan perasaan lapar tu hilang. Tapi malangnya lapar tu semakin membuak-buak. Muahahaha

Comments
11 Comments

11 ulasan:

cik dila.. berkata...

perghhh..terliurrr. -__-

Zahirah Dzulkifli berkata...

Lapar -.-

kiz berkata...

all the best

ANISA berkata...

all the best to you...
sokong anime..hehhe

~eZmALiZa~ berkata...

haha..boleh kenyang tgk gambo aje :D

Ahmad Haziq Azlan berkata...

makin lapo ada la

Gary Asip berkata...

dah terliur dah ni... T^T

diana berkata...

lama dah akak tak tengok katun one piece.dah tak de dah katun tu kat ceria.sebab tu lama tak tengok.:p

O CIKTEDDY berkata...

trus sukses!^_^

H.J berkata...

demn..apesal nampak macam ada ulat kat burger tu..kah3

Freaky berkata...

cik dila : sila sila

zahirah : makan la beger tu

kiz : thanx kiz

anisa : thanx :)

ezmaliza : makin lapo ade la :D

ahmad : haha makin lapar

gary : makan je bro

diana : aik akak pon layan one piece ?

cikteddy : thanx :)

h.j : woi mane ade ulat der

 
Related Posts with Thumbnails