Selasa, 22 November 2011

Simptom Kemurungan - Aku Murung Ke ?


Aku mengalami masalah murung ? Mungkin ya dan mungkin juga tidak. Tapi kalau tengok kat gambar diatas, banyak juga simptom yang aku tengah alami sekarang ni. Majoriti semua ada pada aku KECUALI :

- Penurunan berat badan ( badan makin naik =_= )
- Menganggap mati lebih baik daripada hidup

Sekarang dah jelas aku berada dalam kemurungan. Sebab apa murung aku sendiri tak tahu kenapa. Mungkin terlalu penat kot ataupun dah serabut sangat kepala otak ni dengan benda yang aku tak suka.

p/s : Doakan aku dapat buat lab test pukul 12 tengah hari ni. Aminnnn :)
Comments
7 Comments

7 ulasan:

Asyikin berkata...

owh, mcm tergolong jek -_-

era kecik berkata...

entahlah, era pon tak tau..

# gud luck ^^

mas saari berkata...

tak baik murung2 ni, membahayakan kesihatan! cuba buat sesuatu yang boleh mengembirakan..

Aishah Jahirah(cik aisha) berkata...

banyak berfikir ni.kemurungan tahap permulaan kot..;p

sergeant keroro berkata...

tension test tu, haha. gudluck

CAHAYA HARIKU berkata...

Yeah..kita sama! aku pun rasa mcm dlm penyataan.. dunno why? kadang2 maybe, ada incident yg melekat di hati... atau perasaan yang terpendam yg terlalu lama;sedih or marah..n perasaan tu tak terkeluar..dan akhirnya kita memilih untuk buat tak tahu dengan perasaan yg terpendam tu.. without realizing, tindakan ni sgt memakan diri- sumernye rasa sama,takde passion dlm hidup.. cuba cari balik perasaan tak enak tu-n selesaikan. tu je caranya. kalau takde jalan- doa.

Freaky berkata...

berdoa dah, tapi still murung lagi.. penat kot.. atau memang ada masalah =_=

 
Related Posts with Thumbnails