Ahad, 13 November 2011

Sikit-sikit nak FUCK

Semalam aku naik bas ekspres Shamisha Holiday untuk balik ke perlis. Bila dah naik bas dan jumpa seat, aku pun duduk dengan riang sambil pndang ke luar tingkap. Dalam seminit kemudian, aku dengar satu suara yng sedang sumpah seranah disebelah seat yang aku sedang duduk :

Pemuda : fuck gila bas ni duduk pun tak ikut seat.

Pemuda : fuck la. Memang ni kali terakhir I naik bas ni

Pemuda : lepas ni I takkan naik lagi bas ni. Fuck gila

Aku yang ada kat seat sebelah mamat tu memang rasa sangat annoy dengar perbualan mamat tu. Yang tak leh blahnya dia sedang bergayut dengan awek. Kalau aku jadi awek mmat ni, memang dah lama aku break sebab langsung tak gentleman cakap fuck dengan selamba dalam telefon.

Kalau korang perasan, lelaki sekarang memang suka guna perkataan fuck untuk gambarkan rasa tidak puas hati mereka. Kiranya kalau sebut fuck ni, mereka rasa sangat hebat la kononnya. Ptuuiihhh hebat la sangat. Nak terberak aku dengar perkataan fuck tu banyak kali.

Punya la banyak bahasa sumpah seranah dalam bahasa melayu tapi perkataan fuck juga yang dipilih. Haih looser gila babas golongan lelaki ni hanya tahu sebut perkataan fuck je. Sikit-sikit nak sebut :

Fuck susah gila game ni

Fuck gila awek ni sombong nak mampus

Memang fuck ah team aku kalah semalam

Kalau nak contoh yang lebih bnyak, korang dengar je apa yang budak lelaki duk sembang. Nanti semua jenis ayat yang ada fuck korang boleh dengar. And and and kepada girls diluar sana, here are some tips for you. Kalau korang selalu dengar bf atau mana-mana lelaki yang suka sebut fuck, itu menandakan lelaki macam tu seorang pemarah dan cepat naik angin.

P/s : sArcasm and trolling deactivated :)

Sent using a Nokia mobile phone

Comments
15 Comments

15 ulasan:

Ini Kisah Tia berkata...

entah faham tidak maksud f*ck tu?

mas saari berkata...

pelik dengan orang yang suka cakap perkataan camni!

naim berkata...

kesian..

dah pandai cakap lucah!! macam natang.

sergeant keroro berkata...

fuck la entri ni, HAHA :P

aimie amalina berkata...

hohohoohhoho
kalo dpt laki cm ni,
abis aku kasi lesson
hehehe

kiz berkata...

macam fuck je yg kau tulis ni...hahahha..

ezzyra berkata...

xnk komen psal perkataan 2,tp ape yg aku nk kata,aku pon x suka bas 2...frst n last gk naik bas 2...haha

Asyikin berkata...

kalau saya, mesti rasa fuck gila dengan lelaki tu. eh? hihihi

SpeakerSekolah berkata...

Aq lg suke gune pkataan sumak dari fuck..kekeke

faiz berkata...

nice blog, follow blk jomwayangku.blogspot.com

Zul Fattah berkata...

wtf... menggong ke ape tu?

diana berkata...

ish..ish..baru belajar sebut fuck gamaknya..

Anif Abdullah| AA berkata...

akibat dah biasa sebut,terus melekat kat mulut yg wtf tuhh.. haha

SoLy SoLicious berkata...

mulut lancang sungguh ha..

Lynn berkata...

reject terus..cilikan ajer mulut tu..:D

 
Related Posts with Thumbnails