Ahad, 13 November 2011

Selamat pagi perlis tercinta

Selamat pagi and good morning. Pertama sekali aku ingin mengucapkan alhamdulillah kerana telah selamat sampai ke perlis atau dengan lebih tepatnya adalah universiti malaysia perlis.

Bila dah sampai kat kolej kediaman mula la perut aku berbunyi menandakan ia sedang lapar. Tapi dalam masa yang sama aku juga rasa sangat mengantuk. Dalam bas tadi pun tak boleh tidur nyenyak kerana aku nampak bas tu dibawa dengan kelajuan yang amat dasyat sampaikan rasa akut nk tidur dengan lena.

Memandangkan sekarang dah ada kat bilik dan ditambah dengan katil yang lembut dan juga mata yang sedang mengantuk, aku rasa nk lena sekejap. Mungkin tengah hari baru bangun untuk basuh baju yang dah satu baldi duk bertimbun.
Sent using a Nokia mobile phone

Comments
4 Comments

4 ulasan:

Ezad Skytech berkata...

Berapa jam ko kat dalam bas tu freaky..?

kalau aq pun mmg tak boleh lena kalau tidur dalam bas ni...lagi2 yang jenis bawak laju2 ni...huhu~

Haa..da mengantuk tu..bawak2 la g tidur...hee~

Ini Kisah Tia berkata...

selamat pagi Freaky :)

aimie amalina berkata...

kikiki
nanti bangun mule nak menggagau makan..heeeee..

selamat kembali!

ezzyra berkata...

aku pon dh smpai kg wai dh...tp kdai x buka...lapar la...

 
Related Posts with Thumbnails