Sabtu, 12 November 2011

Sebenarnya aku masih budak sekolah

Cuti pertengahan semester dah hampir sampai ke penghujung dan malam ni dalam pukul 11 aku akan naik bas untuk balik ke Universiti Malaysia Perlis. Walaupun cuti hanya seminggu, aku tak tahu kenapa cuti kali ni terasa agak lama. Nak kata jadual cuti dipenuhi dengan aktiviti yang menarik nampak sangat menipunya.

Ok kembali pada tajuk kat atas, tadi aku pergi ke kedai gunting rambut dengan memakai baju sukan sekolah menegah . Setelah hampir sejam menunu giliran, tiba-tiba ada seorang remaja kat belakang aku cakap :

Remaja : ni bg kat budak sekolah dulu. (sambil tujukan jari kearah aku)

Hehe walaupun aku pakai baju sukan sekolah. Tak sangka juga ada orang yang masih nampak aku macam budak sekolah. Lagipun remaja yang panggil aku budak sekolzh tu pun nmpak macam pelajar tingkatan 4 atau 5. Haih tibe2 rasa sangat muda pula bila ada orang anggap aku macam budak sekolah. Lol

Sent using a Nokia mobile phone

Comments
12 Comments

12 ulasan:

azri johan berkata...

adakah maksudnya...
kau dipandang rendah? hehehe,gurau

aimie amalina berkata...

kekkekekee
untung kan
ahhahaa
awet mude ahh =]

ezzyra berkata...

best kan jd muda...org x nmpk pon kita ni dh 20an...haha

Cik Kasih berkata...

hai adek freaky :)

AmyZana berkata...

hoho
untungler rupa nampak muda :D

cik wanie Lovela (CWL) berkata...

kami pun org ckp budak huh!

sergeant keroro berkata...

haha, muda la sangat kan ;p

PeRmAtA bIrU berkata...

hahahah... mesti bangga bila org kata budak sekolahkan??terasa muda kembali..heheheh... :)

ADEEYA berkata...

Haa sah sah perasan muda tu :p lalala

diana berkata...

cettt!!
perasan.....
hahahahah

Ezad Skytech berkata...

haha...perasan habis da ni...kah3~

محمد رازيق berkata...

haha. awet muda tuh :)

 
Related Posts with Thumbnails