Ahad, 6 November 2011

My View My World Contest


Siapa nak join, boleh klik gambar kat ATAS ni :)

Ok contest My View My World ni adalah anjuran blogger CikNuurul atau dengan nama pendeknya CN. Dalam contest ni, peserta dibenarkan untuk upload tidak lebih daripada 3 gambar pemandangan. Semestinya gambar yang dipertaruhkan itu adalah pemandangan yang cantik dan dapat menarik perhatian CikNuurul.

Aku pun tak nak cakap banyak dan sekarang aku nak pertaruhkan 2 gambar yang aku ambil semasa aku pergi berjogging di sekitar kawasan sawah padi Kuala Perlis. Harap-harap gambar kat bawah ni agak menarik dan cantik apabila dihayati.



p/s : maaf kalau tak menarik. Tapi kehijauan sawah memang memukau mata aku :)

Comments
8 Comments

8 ulasan:

ijA berkata...

pemandangan yang tenang..hijau ..

Bro Ahmad berkata...

cantik dan terbaik dan sangat mendamaikan

kiz berkata...

hijau itu merehatkan ..best

GaRy™ berkata...

sawah padi memang cantik la bro... no doubt.. ^__6

Yatie Awang berkata...

menarik juga, tapi kalau ambil diwaktu senja mungkin lebih menarik

Cik Kasih berkata...

segar mata memandang :)

aimie amalina berkata...

seeejuuukk
mata mandaaaangg =]

**::CIKNUURUL::** berkata...

salam,.

word pertama kuar, WOW! cantekk,.hijau alam, sejuk je mandang,.

thanks eh kawan, join CN punyer contest,.n gdluck! hehe :)

 
Related Posts with Thumbnails