Isnin, 7 November 2011

Menguruskan Badan Bersama Family

Biasanya apabila tiba musim cuti semester dan aku ada kat rumah, aku wajib akan beli 1 makanan ni dan makan bersama adik-adik, mak dan ayah. Kami semua makan dalam keadaan gembira sambil tersenyum riang di depan tv ( macam family bahagia kan ? )

Makanan yang aku maksudkan adalah waffle coklat ( seperti gambar di bawah ). Apabila ada masa yang terluang, aku akan drive ke supermarket dan beli waffle coklat untuk makan dengan ahli keluarga. Heaven gila dapat makan waffle coklat bersama family.


Kalau korang nak rasa bahagia juga, bole la pilih 1 makanan dan makan ramai-ramai bersama ahli keluarga yang lain. Tak kisah la makanan ringan atau berat asalkan semua orang suka makan.

Memang susah nak dapatkan makanan / menu yang semua ahli keluarga kita dapat makan bersama tapi walau macam mana pun pasti ada je persamaan. Dah namanya keluarga pasti ada persamaan juga kan ?

Comments
5 Comments

5 ulasan:

Cik Kasih berkata...

sdap la..

lieynanilaz berkata...

suka makan wafer peanut butter..
kami sekeluarga suka makan sate...

Saiazuan berkata...

uihh sodap ni :D

FaKArePa!n berkata...

dah lama kot aku x makan wafel ni..

Shaherah berkata...

alahai.. terliur pulak tetiba ni.. hahaha..

 
Related Posts with Thumbnails