Isnin, 21 November 2011

Mampus Dah Blog Aku

Memandangkan dah agak lama aku tak update blog Oh Bola, jadi tengah hari tadi aku ada la cuba buka untuk tengok sama ada blog masih ok atau tidak ok. Ye la dah hampir seminggu tak update, mana la tahu terus jem atau down atau boleh jadi juga kena hack. Tapi bila aku masuk ke laman utama, yang keluar hanya notis ni :

Aisehmen apa kes pulak database error ni ? Lepas tu aku cepat-cepat login emel tadi untuk cuba hantar pertanyaan kepada pihak Hosting mengenai masalah yang timbul ni. Bila dah login, Emel, nampak ada 1 emel yang masuk ke inbox dan ianya daripada pihak Hosting. Kat bawah ni ada emel yang mereka bagi kat aku :

Kepada Pelanggan NetKL yg Dihormati,
Salah satu server shared hosting kami telah jadi tidak stabil sejak kebelakangan ini, disebabkan oleh abuse oleh segelintir klien, yang menyebabkan server gagal berfungsi dengan baik.
Untuk mengatasi masalah ini dengan segera, kami telah membuat keputusan utk menutup terus server tersebut, dan memindahkan akaun2 klien yg terjejas ke dalam server baru.
Perpindahan sedang dilakukan sekarang.
Kami jangkakan kesemua akaun klien yg terjejas akan siap dipindahkan ke server baru selewat-lewatnya pada pukul 8 pagi esok, 21/11/2011.
Maaf di atas kesulitan. Terima kasih di atas kesabaran & kerjasama anda.
Regards,
NetKL Network
www.netkl.com

patut la blog aku tiba-tiba jadi database error, rupanya ada masalah server. Haihh harap-harap la lepas ni tak jadi macam ni lagi. Tapi aku tak kisah sangat pun kerana blog tu macam tengah mati. Memang sah aku langsung tak pandai hendel blog pasal Bola.


Comments
9 Comments

9 ulasan:

Aishah Jahirah(cik aisha) berkata...

hidup lagi tu....xde la mampus terus...:)

sergeant keroro berkata...

Benda berbayar ni banyak servis dia.

Ahmad Haziq Azlan berkata...

try buat blog guli plak

era kecik berkata...

huh! nak tutp terus?

SoLy SoLicious berkata...

lol..servis upernye

Tanpa Nama berkata...

Hebat netKl... ehehehe >_<

Yatie Awang berkata...

Alhamdulillah...dah ok tu

Original CikTeddy berkata...

rjin la nk update bnyk blog..huhu

Freaky berkata...

semua dah elok dan net kl dah setting semua kembali... yeayy..

teddy : x rajin sangat tapi dah gian sangat

 
Related Posts with Thumbnails