Isnin, 21 November 2011

Maaf Blog

Beberapa ni hari ni jadual sangat sibuk. Eh salah !! minggu lepas aku yang sangat sibuk kerana banyak benda yang kena buat termasuk la kena hadir kelas dan juga beberapa lagi aktiviti yang boleh buatkan aku rasa sangat mengantuk dan rasa mahu tidur. Blog ? alamak sampai lupa nak tengok dan update blog minggu ni. Aku ni jenis yang Fail sikit nak urus masa sebab tu sibuk je memanjang.

Semalam aku telah selesai mengikuti Kursus Aplikasi Android anjuran UniMAP yang diadakan selama 2 hari. Walaupun hanya 2 hari tapi banyak juga pengetahuan dan ilmu yang dapat aku tambah terutama sekali mengenai cara-cara membuat aplikasi untuk digunakan oleh Android. Memandangkan Android tengah naik dengan gila mencanak sekarang ni, memang rasa berbaloi juga mengikuti kursus yang dianjurkan ni walaupun aku kurang rehat.


 Kursus Android dah selesai, kerja pun banyak dah selesai dan mungkin minggu ni ada kelapangan sikit untuk aku study dan juga update blog. Sekarang ni kekeringan idea sering je menyerang otak aku ni membuatkan sampai aku tak ada mood nak update dan tengok blog. Okeh tu je setakat ni, lagipun beberapa minit lagi aku ada kelas. Cau Cin Cau

p/s : Punya la panjang taip sampai lupa nak ucap Selamat Pagi :D

Comments
4 Comments

4 ulasan:

hira berkata...

LOL. boleh pula macam tu. selamat pagi awak! haha. eh eh, memang lama blog ni dibiarkan. kesian. sama je kita. hoho

mas saari berkata...

sian blog! tapi nak buat camne kan dah sibuk..

Freaky berkata...

sibuk sangat.. haihh x berkesempatan =_=

My Name is Mar berkata...

Apa kata kalau kau kongsi ilmu yang kau dapat tu?
Aku pun tengah gila android ni..

 
Related Posts with Thumbnails