Selasa, 22 November 2011

Labtest dah habis

Labtest dah habis tadi dan syukur la dapat buat juga beberapa soalan yang agak pecah kepala. Seperti yang dijangka, topik perbualan hari ni banyak pasal kemenangan harimau muda. Ada yang duk ulas mengenai peristiwa kemenangan semalam dan ada juga yng meluahkan rasa tidak puas hati.

Aku pula tak cakap apa sebab tak tengok perlawanan semalam duk sibuk dengan coding selama 3 jam. Looser gila aku kan ? Orang lain semua keluar tengok bola semalm tapi aku sibuk dengan coding program. Tapi takpe kerana aku memang pelik sikit dan kurang social life.

P/s : lab lagi petang ni... Aduyaiii
Sent using a Nokia mobile phone

Comments
7 Comments

7 ulasan:

cik ika berkata...

no lab no life..hak3

hira berkata...

eh eh, awak ambil engineering apa eh? asal kena ambil programming macam saya? hahaha

diana berkata...

sedih entry ni..:p

sergeant keroro berkata...

sabor jela ehhh :P

JR berkata...

Gud luck Freaky, moga dapat A++++++++

Entri terbaru blog JR:

Kalah Bola: Media Indonesia Kutuk Malaysia?

Rtp Farra Arisha berkata...

hehe, lab time is a precious time. have a very fun with all your works there!

Freaky berkata...

lab sangat menyeksakan kerana susah.. huhuhu

 
Related Posts with Thumbnails