Isnin, 7 November 2011

Jom Tayang Bontot Depan Kamera

Di hari raya aidiladha ni aku sebenarnya malas juga nak mengeluarkan kata-kata yang tidak sepatutnya tapi sebenarnya memang aku tak dapat tahan pun. Tak tahan apabila nampak sangat atau terserlah bangang sewaktu melihat gambar yang sangat memukau minda.

Tak tahu la spesis malaun ni fikir apa untuk bergambar macam ni. Nasib baik la mereka masih memakai seluar dan kain untuk menutup punggung tapi untuk posing dalam keadaan macam ni nampak sangat otak tu letak di punggung sebab tu nak sangat tayang punggung kat depan kamera. LOL


Biasa la budak-budak baru nak naik memang terserlah sikit Tuttt mereka

p/s : Kalau aku jadi driver tu, memang sah aku lenyek je spesis ni. haha

Comments
9 Comments

9 ulasan:

Bro Ahmad berkata...

hahaa nak kena lenyek je budak ni hmm

aPIP berkata...

bdk2 nih baru nak bljar PLANKING kot... cuba ko search kt blog aq PLANKING :)

Ini Kisah Tia berkata...

hahaaa . apa ni??

aRa ❤ aFiq™ berkata...

pengsan kot 2.. haha

Panggil Aku Han berkata...

punggung segak sgt la tu...

aimie amalina berkata...

ayoooo
kenapakah mereka bergambo sedemikian gope...

akoo pae berkata...

haha knape mcm tu??haish
kotor baju raye..

hira berkata...

motif? tak ada tempat nak baring? hahahaha

mas saari berkata...

memang bangang! apa motif ntah buat camni... kena lenyek baru tau!

 
Related Posts with Thumbnails