Selasa, 22 November 2011

Jom jogging

Petang ni ada kawan aku joging dan dengan lajunya aku setuju. Dah lebih seminggu tak joging, badan pun dah rasa lembik semacam je dan rasa tak bertenaga. Sebenarnya mudah je kalau nk kasi tenaga, minum je tongkat ali atau kacip fatimah. Lepas tu dapat la tenaga yang bnyk dan kuat. Huhu

Apa yang menarik pasal jog kat perlis ni adalah dapat tengok pemandangan hijau yang cantik dan damai. Tu yang syoknya klau jalan atau ronda area perlis.

P/s : cantik kan pemandangan hijau ?
Sent using a Nokia mobile phone

Comments
5 Comments

5 ulasan:

ezzyra berkata...

rjinnya jogging...bgos2

sergeant keroro berkata...

aku main frisbee, syok woo

Freaky berkata...

azi : hehe semua ni rajin azi

keroro : ape benda frisbee ?

diana berkata...

dah turun berapa kilo??

Freaky berkata...

kak diana : x tau la berapa kilo kak :D

 
Related Posts with Thumbnails