Khamis, 13 Oktober 2011

Welcome back my classmate

Beberapa hari yang lepas kawan sekelas aku seorang ni kena tahan kat dalam wad sebab jari telunjuk dia bengkak semacam siap ada nanah lagi. Mulanya dia pergi klinik dan doktor dah belah bahagian yang bengkak tu dan keluarkan darah kotor. Beberapa hari lepas tu luka masih tak elok dan kawan aku ni pun pergi cek balik. Kemudian dia kena tahan dan akan menjalani pembedahan di bahagian jari telunjuk untuk merawat jari yang cedera tu.

Mujur la petang ni dia dah dibenarkan pulang dan aku sempat berborak jap. Hehe tangan dah kena balut pastu dapat surat mc selama 10 hari. 10 hari tuuu. Heaven betol kalau aku dapat mc 10 hari. Lol masih sempat nak fikir mc.

P/s : welcome back my friend :)

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
5 Comments

5 ulasan:

diana berkata...

ada binatang sengat ke apa??

SoLy SoLicious berkata...

pernah kena jugak...bgkak lepas men bola jaring...then pergi berurut then baik la..heee

ezzyra berkata...

cpat sihat sapuan...

Syazwan Che Deraman berkata...

macam mana la nak basuh berok nanti.
heheh

[sutera kasih] berkata...

kenapa bengkak tu? bahaya jgk huhu

 
Related Posts with Thumbnails