Ahad, 16 Oktober 2011

Syok gila sukaneka

Pagi tadi selepas acara senam robik, ada pula acara sukaneka untuk orang-orang tua rumah seri kenangan ni dan ada 3 sukaneka yang dijalankan. Antara acara sukaneka tu adalah baling belon yang berisi air kepada pasangan, isi air dalam botol dan pakaian seragam diperbuat daripada surat khabar.

Tengah hari tadi aku dan 50 pelajar lain kena hidang makanan kepada penghuni rumah seri kenangan ni. Nampak mereka makan dengan penuh berselera dan bersemangat. Selesai je makan tengah hari dan solat zohor, ada aktiviti melawat asrama penghuni pula dan kena agih makanan macam biskut dan kek kepada orang-orang tua disamping berbual dan berawah mesra. Ok jom pergi agih biskut. Adios.

P/s : syok gak melawat rumah kebajikan ni. Dapat juga rasa kesepian dan perasaan mereka ni.

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
17 Comments

17 ulasan:

SoLy SoLicious berkata...

wow..spoting habis depa men..

diana berkata...

kesian kan/?
patut nye sekarang hari ahad ni depa dok main dengan anak cucu ja...

syazwani 'atiqah berkata...

sporting sngt..msti dorg rase mcm mude kembali

Lia Irdelia berkata...

wahahahaa..
gambar dan aktiviti yg menarik.. :)

Ayuni berkata...

ari tu ader gathering pun main camtu....

rafiq berkata...

ganah set-set demo! haha

AmalinaRazif berkata...

haha, best nyer...dulu pn selalu g melawat tempat2 kebajikan, tp skrg dh xsempat pulak.. =.=" rindu kegembiraan begini

FaKArePa!n berkata...

kalau buat kebajikan.. mmg syok kan.. hihi

shida berkata...

teringin nak pegi rumah orang2 tua pulak...mst best kan?...~~~
len kali ajak lah shida..ahaks..~~

Zul Fattah berkata...

kecian kat pakcik tu.. demo pakai baju power ranger kat dio.. haha..

demo g atas gapo ni Oh? kelab ke?

azrijohan berkata...

aku dulu pernah merasa

Anif Abdullah| AA berkata...

bestlaa.. huhu

Anif Abdullah| AA berkata...

bestlaa.. huhu

ADEEYA berkata...

Gila sporting diaorang :D syok syok hee~

Freaky berkata...

zul : persatuan mencegah dadah malaysia

mas saari berkata...

bestnya!
mesti mereka gembira dengan kehadiran kita..

[sutera kasih] berkata...

comelnya pakcik2 tu kena balut gn newspaper hehe..happy dorg if ada yg lawat dorg

 
Related Posts with Thumbnails