Isnin, 10 Oktober 2011

Sorry Tak Ada Mood

He he dari semalam sampai la ke hari ni aku tak update 1 post pun lagi. Maaf sejak semalam mood aku agak spoil sikit. Dah lama juga aku tak datang mood macam ni. Biasanya asyik duk enjoy sangat update blog tiba-tiba semalam terus hilang mood. Fuhh rasa macam nak mati je.
Ok la petang ni cuaca di Kuala Perlis pun nampak panas dan sangat baik. Aku nak pergi jalan-jalan kat sekitar sawah padi untuk ambil angin dan tenangkan minda yang tengah spoil ni. Hu hu kalau mood aku dah baik masa tengah berjalan, aku akan update lagi blog ni melalui mobile blogging.

Yang spoil mood : Firdaus :)

p/s : Away jalan2

Comments
9 Comments

9 ulasan:

diana berkata...

akak pun xde mood hari ni..
gigihkan la jugak..

SoLy SoLicious berkata...

semoga mood cepat kembali ya freaky :)

Shaherah berkata...

take ur time k.. ^_^

kiz berkata...

mood kau dah tukar jadi mood kahwin kot...haha

Ini Kisah Tia berkata...

ambik masa cool kan diri ye :)

aimie amalina berkata...

amik mase ye!=]
kembali gembiraaaa moodddd

[sutera kasih] berkata...

knapa tu freaky?
ok2..take your time..rest your mind :)

AnAk dEneSor berkata...

tngkp gambar byk2 tau

Ahmad Haziq Azlan berkata...

cuaca di johor pun ok

 
Related Posts with Thumbnails