Khamis, 27 Oktober 2011

Selalu Kutuk Perempuan Dalam Blog ?

Halamak dalam post yang INI ada orang komen bahawa aku suka kutuk perempuan. Aisehmen macam mana ni ? Aku dah la pencinta kepada kaum perempuan, mana ada masa dan idea nak kutuk-kutuk ni.

Sebenarnya aku tak pernah pun kutuk perempuan dalam blog. Gila ke apa nak kutuk perempuan dalam internet. Silap hari bulan mahu blog aku ni kena ban dengan Persatuan Perempuan Seluruh Dunia. Ngeee aku tak nak kena ban dengan kaum perempuan.

Kebanyakan ayat aku dalam blog ni mungkin banyak yang jenis trolling atau sarcasm kepada kaum perempuan tapi kutuk itu tak pernah la pula aku nak tulis. Kalau aku nak kutuk, biasanya aku akan kutuk kepada isu politik kerana itu lebih menarik dan membuatkan orang lain panas hati apabila membaca.


Jadi nak tulis sesuatu yang berkaitan kutuk kaum lelaki atau perempuan itu bukan taste aku semasa menulis dan tak ada nafsu pun nak kutuk kaum bertentangan ni.. Aku lebih suka menggunakan Sindiran apabila menulis dalam blog dan cuba menjauhi kutukan,hinaan dan cacian.

Jadi apabila aku menulis berkaitan Sindiran, maka yang terasa tu sudah tentu la yang selalu melakukan perkara tersebut. Kalau tak buat, mesti la tak terasa kan ?

Ehem aku bergurau je. Aku minta maaf kalau ada post yang berkaitan dengan kutukan kepada kaum perempuan. Tapi rasanya memang aku takde nak kutuk mengutuk pun kepada perempuan... hurmm =_=

Comments
17 Comments

17 ulasan:

aRa ❤ aFiq™ berkata...

ooo.. suka kutuk pompuan eh.. unfollow la.. hehe.. owg slh paham kot 2..

Umie Artoqiemie berkata...

sila unfollow blog ni.. kami tersentap hahaha.. tadelah.. chill sudah..

Cik Kasih berkata...

okie..apology accepted..hik3

bibi bibo berkata...

hhah , sian
relax la :p

Namee Roslan berkata...

saya perempuan. eh jangan lah kutuk. hehe. :) em mungkin salah faham je kot :)

aimie amalina berkata...

kikiki
sy x penah terasa
okeh kamu selamat =]

sergeant keroro berkata...

ape tu? haha

cucu umie berkata...

haha...

Nurnajwa KZ berkata...

Haha, sabar jela --

cik dila.. berkata...

haha..chill~

Shaherah berkata...

yeke? ade ea? hahah mcm x perasan.. >.<"

diana berkata...

memang pun..
kamu suka kutuk pompuan..
(saja kasi lagi panas...
wkakak)

Freaky berkata...

kak diana : haha ini memang panas kak :P

Freaky berkata...

kero : ape benda wess ?

PCL berkata...

tak best la kutuk2...bagi jer terusss.!

Zul Fattah berkata...

standard r tu Oh.. ore loni kan? dia trasa r tu.. hehe
relex sudah

rafiq berkata...

yg pasti kutuk ni dpt dosa.. tu je..hehe

 
Related Posts with Thumbnails