Isnin, 10 Oktober 2011

Says dot My La Pulak

Memandangkan Saudara Innity agak kedekut sedikit dengan aku sekarang dan trafik aku sudah jatuh mendadak, maka sudah tentu la pendapatan juga jatuh menjunam. Demn !! boleh lingkup la aku macam ni kalau semua main menjunam je.

Status : Stupidity activated

Jadi aku kembali kepada tradisi lama mencari wang di dunia maya ini dengan menggunakan Churp-churp. Kalau tak silap, dalam akaun churp-churp tu sudah sampai puluhan ringgit tapi aku je yang malas nak teruskan.

Bila aku masuk laman web Churp-churp, aku hanya nampak boleh login melalui Fb dan twitter sahaja. Ehh !! jadah ape semua ni ? Takpe aku masih bertenang dan cuba masuk melalui laman web nuffnang. Selesai sahaja login akaun nuffnang, aku terus ke laman web churp-churp dan aku lihat benda yang sama masih berlaku seolah-olah aku tidak login.

Celaka !! takkan akaun churp-churp aku sudah tiada ? Iskk habis la duit aku dalam tu yang masih belum cashout.

Aku jadi sedih dan teramat sedih sampai tidak dapat buat apa lagi. Nak register akaun baru aku jadi hilang mood terus. Jadi aku ambil jalan yang lagi satu dengan menyambung kempen says.my. Says.my aku tak banyak sangat income dalam tu kerana sebelum ni aku lebih aktif dengan churp-churp.

Tapi takpe la walaupun sikit je dalam says.my , aku tetap teruskan juga dengan azam yang tinggi menggunung ( whatever !!! ). Kempen yang terbaru aku share daripada says.my adalah seperti di bawah :


Calling all Malaysian shufflers, poppers, Bboys, Bgirls, freestylers… submit a video, battle it out!

he he berminat nak join ? ( ayat bodek ), sila la klik Sini .

p/s : terima kasih kepada yang sudi klik :)


Comments
11 Comments

11 ulasan:

kiz berkata...

oit bro..churp2 mana ada login tu lagi..semua pakai fb ngan twiiter je..akaun akan terus ke akaun lama..adeh..mana ada duit ilang..huhu..

Ezad Skytech berkata...

aq mmg tak aktif churp2 ni..says.my ni belum try lagi..hee~

Shaherah berkata...

churp2 shera dh berkubur.. >.<"

diana berkata...

cemana boleh hilang tu...??
login guna fb je la..

Ahmad Haziq Azlan berkata...

untung la loaded...

Hishyamuddin berkata...

hilang? selamat beraya ngn says..hehe

Farhan Hanif berkata...

cuba kau bukak page diorg kat fb pastu mntk dirg tukar setting utk masuk akaun churp2 kau tu...haritu aku buat mcm tu boleh...tapi kat says dot my la...kat churp2 aku pakai twitter je

Yatie Awang berkata...

akak tak minat pulak ngan iklan2 ni

SoLy SoLicious berkata...

kte pnye sampai bpuluh2 aje dh stop..huhuh..maleh

Ini Kisah Tia berkata...

heheh .. says memang masyuk :)

Fara Ada berkata...

firdaus...
betul tu...sy pun dah 2 tahun berkempen dgn says.my tp baru tahun ni aktif blk..InsyaAllah walaupun masuk xbyk...rezeki jgk tu firdaus..kena aktif lg...

 
Related Posts with Thumbnails