Ahad, 16 Oktober 2011

Rumah seri kenangan

Pagi ni aku bersama dengan 50 orang pelajar lagi mengikuti aktiviti Persatuan Mencegah Dadah Malaysia, PEMADAM melawat Rumah Seri Kenangan di kangar. Pagi ni bermula dengan sesi taklimat oleh pengurus tadbir rumah seri kenangan dan aku dapat tahu ada 124 orang yang menetap disini. Banyak juga dapat maklumat hasil daripada taklimat ni antaranya apa yang boleh dibuat dan tidak boleh dibuat dengan penghuni kat sini.

Selepas taklimat ni, ada aktiviti senaman aerobik pula. He he aku tak dapat imagine untuk lakukan senaman robik bersama dengan orang-orang tua kat sini. Apa pun ni pengalaman pertama aku melawat rumah seri kenangan dan masih banyak yang ingin dikogsi. Nanti aku akan update lagi. Adios.

P/s : senaman robik. Haha lama dah aku buat

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
2 Comments

2 ulasan:

fiq. berkata...

tak pernah p rumah org2 tua. bagus la dapat p.

[sutera kasih] berkata...

jgn lupa update lg pasal rumah tu tau..msti syok kan

 
Related Posts with Thumbnails