Jumaat, 21 Oktober 2011

Perempuan Memang Kompleks

Girls                                                                                          Boys

Sayang marah kat abang ke ?


Mane ade sayang marah 

Betol ke tak marah ni ?

Kan dah cakap tadi tak marah

Jom teman abang makan malam ni.


Pergi la makan dengan perempuan
murahan dan seksi tu. Dasar lelaki gatal dan suka 
dengan perempuan gedik. Suka sangat
layan perempuan murahan tu kat 
Facebook kan ?



p/s : ha ha ha :D

Comments
12 Comments

12 ulasan:

aimie amalina berkata...

dia nak jage hari bf ye..
at the same time die geraaaaammm ya amat
n at the same time die tamo la tunjuk die lemahhhh...die kuaaaattttt bile bf ye msg2 dgn owg lainnnn..


kekekek
erk.. ni bukan sy ni owg lain ckp
hahahaha

Clara berkata...

Hahha..

biasalah tu.. cr pown mcm tu gx..

tp bukan dgn bf, cme dgn kawan lelaki je or kawan2 perempuan..

Dia geram at the same time dia nak merajuk gx tuh.. hak3..

emy|farid berkata...

pmpuan mmg, sebut "YE" sebenarnya "TAK" hehe

Zul Fattah berkata...

haha.. awek ko ke OH? biase r tu, popuan slalu cam tu.. dulu aku ada jugak kena cam ni..

Asyikin berkata...

itu mmg tak betul la kalau hujung lain pangkal lain, hhahaha

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ berkata...

erk~ terkena..haha..mmg pon...hati lain,mulut len.ngeh3

Qaseh Qhaleef berkata...

hah .. pmpuan msti la nk kne jge ati psngn die .. haaa .. tp akikat nye sakit woaw ...

Ini Kisah Tia berkata...

hahaaa .. Tia lettew ..

azwa amani berkata...

mcm tu ke??? xtau pulak...huhu

mizmarmalade berkata...

eh eh... tak suma pempuan mcm tuu.. ehek! ^___^

ezzyra berkata...

dlm kes cmni,pompuan mmg penyabar,tp time nk meletop 2 mmg meletop la...hhaha

My Name is Mar berkata...

Hahahahaha!
Like SEJUTA KALI!

 
Related Posts with Thumbnails