Jumaat, 14 Oktober 2011

The Most Stupid Jokes ( Chuck Norris )

Status : Stupidity activated

Sejak kawan aku beri pendedahan pasal stupid jokes mengenai Chuck Norris, aku dah jadi ketagih dan selalu saja baca lawak yang dihasilkan oleh fans dia. Mungkin ada yang masih tak tahu siapa itu Chuck Norris tapi even aku sendiri pun tak kenal who the hell he is.

Tapi lawak dan ayat-ayat yang orang ramai tulis pasal dia sangat la insanely stupid dan boleh buatkan aku pecah perut bila baca. Bagi yang tengah high cocaine dan layan joke Chuck Norris memang la sangat best umpama rodent kerana lawak pasal dia banyak sangat unsur bodoh dimasukkan.

Korang boleh Google : Chuck Norris Jokes dan baca jokes yang Damn LOL



- The Great Wall of China was originally created to keep Chuck Norris out. It failed miserably.

- Chuck Norris had to stop washing his clothes in the ocean. The tsunamis were killing people.

- Chuck Norris does not wear a condom. Because there is no such thing as protection from Chuck Norris. ( Retarded )


- Chuck Norris will never have a heart attack. His heart isn't nearly foolish enough to attack him.


- Chuck Norris can set ants on fire with a magnifying glass. At night. 


- When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down.


- Chuck Norris has counted to infinity. Twice.


p/s : Nak baca lebih lagi boleh google. sakit perut aku gelak bila baca
Comments
2 Comments

2 ulasan:

Cik Kasih berkata...

nk gi godek2 jugak ar..huhu

SoLy SoLicious berkata...

haha..xde serangan jantung sebab jantungnya tak sebodoh tu nk myerang die..hahah..lawak2

 
Related Posts with Thumbnails