Jumaat, 7 Oktober 2011

Lelaki pun period juga

Yahuu kelas dah habis hari ni.

Dah masuk tengah hari dan kelas pun dah tamat untuk hari ini. Sebentar lagi pula kena pergi ke masjid untuk menunaikan solat jumaat. Kepada kaum lelaki, jangan ada yang period pula dengan tidak menunaikan solat jumaat. Yang musafir tu lain cerita tapi kalau dapat hadir untuk solat jumaat semasa musafir lagi banyak pahalanya.

Cakap pasal lelaki period, jangan pulak ingat tak wujud spesis macam ni. Mereka ada kat mana-mana je sama ada di bulan biasa dan juga bulan puasa. Haih bulan puasa orang lain semua puasa tapi lelaki period ni dengan senang hati duk makan tanpa cover. Itu yang kita nampak dengan mata sendiri. Yang tak nampak lagi banyak jumlahnya.

He he sopan betol bahasa aku pada hari jumaat ni dengan gunakan istilah lelaki period. Kepada lelaki period, sudah-sudah la tu menyamar period. Kembali la menjadi lelaki sejati yang melaksanakan tanggungjawab sebagai hamba kepada Maha Pencipta.

P/s : adus saket perot. Nak period ke aku ni. Lol.

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
13 Comments

13 ulasan:

gedek! berkata...

cakap la malas...! haha

Ezad Skytech berkata...

haha...dan2 je sakit perut..hee..
ko makan pe semalam..? (^^,)

Shaherah berkata...

amboi.. sakit perut lagi.. haha.. jgn ngengada nk period..

Cik Kasih berkata...

sakit perut?senggugut tuh..eh sesengut?eh PMS tuh.haha

aimie amalina berkata...

kekekekek
cepat sediakn payung sebelom meletussss

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ berkata...

laki ngade2 je period..ade je alasan xgi smyg jumaat la ape la..hehe..nasihat la diorang.lagi2 yg kaum sejenis tu.. ^__^

CIK PARO! berkata...

period ngade2 la tu..

ikatankasihku berkata...

singgah cni~~

period betol2 kang...keh keh keh

diana berkata...

sakit perut ke..
betul nak peroid la tu..
dah beli modes?

Ahmad Haziq Azlan berkata...

berak keluar darah?

FaKArePa!n berkata...

rasa macam nk terajang je lelaki yang mengakui dia period ni..

HAFIZAL berkata...

heheheee...kau pun kena period gak ker

[sutera kasih] berkata...

malunya kalau lelaki period hari jumaat hoho

 
Related Posts with Thumbnails