Jumaat, 14 Oktober 2011

Kemon celcom berok band

Uncle gedek dan kak diana cakap aku selalu upload gambar lelaki. Kali ada juga gadis dalam gambar ni. Lol . Sebenarnya aku tak berapa pandai nak hang out dengan perempuan sebab tu banyak gambar geng lelaki je. Yeah I know i'm suck so bad in social life especially with girls but hey !! I had a smoking hot gf ok :p
Selamat pagi dan good morning. Semalam mood blogging aku sangat baik tapi 1 post pun aku tak dapat nak taip dan publish. Ini semua gara-gara celcom berok band yang langsung tak dapat connect langsung semalam. Lepas tu nak hantar sms pun banyak dapat sending msg fail. Haih tension gila habaq hang bila tak dapat nak online semalam.

Hari ni jumaat dan tiada apa yang lebih menggembirakan aku kerana esok sudah tiba cuti hujung minggu. Akhirnya dapat juga rehat 2 hari setelah 5 hari pergi dan balik dari kelas. Sesungguhnya aku sangat hargai cuti umpama cuti itu memberi nikmat yang lagi best berbanding perempuan. Damn lol

Eh hari ni jumaat, tak boleh tulis mengarut sangat. Lagi pun aku masih merajuk dengan celcom sebab hal semalam dan hari ni pun dah spoil mood blogging. Ok nak fokus dalam kelas pula. Kelas habis 12 tengah hari :)

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
5 Comments

5 ulasan:

zareliqa afiqa berkata...

Jangan merajuk lama2.haha~ beruk band memang gitu.tu yang tak suka nak guna.huhu-.-

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ berkata...

ingt kan ca sorang jek tension semalam..siyes semalam mmg hangennn jek..bodben celcom ni mogok pulak..huh!

yen(toka ziizokukuto) berkata...

jangan dikutuk berukband tu,,nanti dia merajuk lagi heheh

anamizu berkata...

untungla ade SMOKING HOT GF :P



luv,
cik ana

Ezad Skytech berkata...

sebab tu nama official broadband da tukar jadi berukband...haha...kelembapan terserlah..sama la macam aq malam tadi..line slow habis..tutup blog awal la malam tadi...haha..

 
Related Posts with Thumbnails