Isnin, 10 Oktober 2011

Kehijauan kuala perlis

Pemandangan petak sawah yang penuh dengan kehijauan.

Alhamdulillah mood aku dah ok sikit lepas tengok pemandangan hijau petak sawah di kuala perlis ni. Lagipun sepanjang aku jalan petang ni takde terserempak dengan anjing. Kalau ada nampak anjing bermain, aku jadi agak saiko sebab aku jalan sorang je. Demn !! Kenapa la aku mudah saiko sangat dengan anjing ni. Geram betol.

Sebenarnya post ni hanya untuk share gambar pemandangan yang cantik sawah padi di perlis je. Nak tulis panjang sangat aku tak ada idea petang ni. Tunggu la malam nanti kalau ada idea baru tulis panjang sikit.

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
6 Comments

6 ulasan:

[sutera kasih] berkata...

cantiknya pemandangan sawah ni freaky...sedap mata memandang..

Ezad Skytech berkata...

tenang woo tengok pemandangan macam ni...sejuk je mata memandang..:D

Ummi_R❀salici❀us berkata...

nice~! :D
rajin berjalan petang...

Paris Lipton berkata...

gi kolapelih xsah la xmkn tomyam kat jeti...nyumm

aimie amalina berkata...

hehehehe
asal la jodoh budak kuat beno dgn anjing
hehehe
kene bawa pemukul bessboll pas ni

hehehe

go pidaus go!

Fara Ada berkata...

firdaus,
aku mcm ternampak rumah aku tu..wakakakaka...
rindu plak kampung bila tgk gambo ni..hukhuk

 
Related Posts with Thumbnails