Ahad, 9 Oktober 2011

Halamak !! Bahaya Ni

Halamak macam mana ni ? Habis la aku kali ni. Mampus la aku. Nampak gayanya Biological clock terpaksa ditukar bagi mengelakkan aku tidak terkena penyakit yang amat serius apabila tua nanti. Bahaya woo benda ni. Kalau tak ambil berat hal ni boleh kena penyakit jantung atau angin ahmar. Lebih teruk terus mati semasa kemalangan akibat kurang tidur. Ngeeee 



Rasanya aku tidur sehari tak sampai 6 jam kot. Hurmm memang bahaya kepada kesihatan ni. Lepas ni kena tidur kasi cukup 6 jam lebih baru la boleh dikatakan mendapat tidur yang sihat. Jadi kepada pembaca sila jangan buang masa lagi. Jom kita tidur sekarang.

Tinggalkan segala blog merepek ni dan terus masuk tidur ( LOL ). Aku pun nak tidur dulu untuk pastikan dapat tidur yang cukup. Nite.. zzzzzzzzzzzzz

Comments
23 Comments

23 ulasan:

Ezad Skytech berkata...

erk...bahaya ni wooo...aq da selalunya memang tak cukup tidur 6 jam..huh~

SoLy SoLicious berkata...

nsib terlebih tido..huwaaa

aimie amalina berkata...

erk
cm takot jek
dh la selalu tido lewat
huuuuuu
ikot cm freaky, tido awai..=]

EyqaLuvender berkata...

kt kolej t'kurang tdo...
tp kt umah t'lebih tdo....hoho

Lia Irdelia berkata...

erk.. samalah kita..
kekadang tidur 3 jam lebih jer..
jum tidur awal beramai2.. :)

Syuxer berkata...

aku pulak terlebih tido..adehh terbalik neh hehe

faridah nazurah berkata...

kalau dah nak mati tu, mati jugak. tak kira la tidur terlebih atau kurang.. tapi nasib baik lah sy ni terlebih tido.. fuhhh selamat tu~

kiz berkata...

terlebih pun bahaya...kurang pun bahaya..

anamizu berkata...

errr rata2 blogger tegar
mmg sllu tido x ckup 6jam kot :P
jom tido!
zzzZZZ




luv,
cik ana

Yatie Awang berkata...

hahahha...nanti tak blog berblog dah...pentingkan kesihatan

diana berkata...

akak tidur sehari sepuluh jam..
mesti umur panjang ni..kan??

mas saari berkata...

erk...bahaya ni!
akak biasa tidur cukup2 6 jam, kadang2 terkurang jugak!

syazwani 'atiqah berkata...

bahaya2..kene tido lbey dr 6jam nie.,

nida husna berkata...

alamak. kena tido awal la malam ni ;)

SITI NOORNADIYANA berkata...

susahnye nak dpt tidur 6 jam tu. paling paling pun 4 ke 5 jam. =.=

FaKArePa!n berkata...

siap garis isi penting tu..

[sutera kasih] berkata...

okey, sy tido lepas ni hehe

Shaherah berkata...

shera cukup tido... haha.. mesti tido lapan jam.. hahaha..

Ahmad Haziq Azlan berkata...

aku suka bw tengah malam....selalu tak cukup tido...

Bro ahmad berkata...

TIDUR LAGI KE TUAN BLOG NI HMMM

hira berkata...

haha. tu la, lain kali kena jaga tidur. jangan asyik menghadap blog je kan :p

sue perbs.. berkata...

hihi.. rasenye dh trlbih tdo

Ini Kisah Tia berkata...

bio betik aih? Tia pun nak tido lah .. zzz (tipu) haha

 
Related Posts with Thumbnails