Selasa, 25 Oktober 2011

Deepavali Holiday Yaaahhuuuuu

keh keh cuti sememangnya hari yang paling menggembirakan buat aku kerana dapat bersantai dan juga berehat dengan rasa yang sangat bahagia tanpa rasa serabut kepala. Nak tidur, tidur je. Nak makan, makan je.

Amboi senang gila hidup macam tu. Ok masa untuk serius sikit dan tak nak dah main-main. Cuti Deepavali akan bermula pada esok hari sehingga la hari ahad ni. Wahh nampaknya aku ada 5 hari cuti untuk bersantai.

Perancangan cuti 5 hari :

- Pergi Pulau Pinang
- Pergi water park kat sungai petani
- Makan-makan, jalan-jalan
- Tidur


Aaahhh setakat ni hanya tu je dulu perancangan yang nak dibuat dalam masa 5 hari ni. Kalau ada tambahan aktiviti mungkin akan dilakukan secara on the spot. Maksudnya jika ada orang cadang ke suatu tempat, terus je pergi tanpa bersedia atau fikir apa-apa.

p/s : Tapi aku lebih suka online dan tidur... huurrmm jalan-jalan :D



Comments
16 Comments

16 ulasan:

Asyikin berkata...

untungla, boleh cuti lama -_-

Paris Lipton berkata...

student xsah kalo xbackpacking...yeahhh

mas saari berkata...

lamanya cuti..bestlah!
akak cuti esok je sehari..

Ezad Skytech berkata...

erk...5 hari tu..lama tu..jelez aq...haha~

emy|farid berkata...

paling best makan2 tido. hehe

Zul Fattah berkata...

x nak ajak aku ke oh? best r ko, dpat g jalan2.. aku duk terperap dlam bilik je..

Freaky berkata...

zul : hahaha tubik la g jalan2 wess

SoLy SoLicious berkata...

x g beraye ke? hhihi

diana berkata...

pi pulau pinang kalau terserempak dengan akak tegur2 ye..:p

Syuxer berkata...

sedapnya bro gi melancong..hope cuacanya baik2 aje baru sedap kan hehe..water park tuh syok hehe..pi penang pekena nasi kandaq 2 bungkus boh..hahaha

My Name is Mar berkata...

DATING!!

hira berkata...

wah, cuti sakan nampak. haha. have fun! :D

aimie amalina berkata...

wah2
sakan nyee
g teh carnival eh
besh2
selalu gak pegi sane =]

cucu umie berkata...

untunglh bro boleh jalan2..ayie hauahauahu

♛RaRa♛ berkata...

hapPy deepavali.amboii kemain happy diaa.muehehe ^_^

shah Blogger berkata...

Have fun dude!! ini la best Malaysia :)

 
Related Posts with Thumbnails