Ahad, 16 Oktober 2011

Critical Level Of LOL

Status : Sarcasm activated

Kali pertama aku nampak basikal yang diubah suai menjadi seperti motor adalah dalam tv beberapa tahun yang lepas dan kalau tak silap aku budak-budak bandar yang mencetuskan idea yang Bernas LOL akibat daripada tiada duit nak beli motor. Ha ha takde duit nak beli motor, ubah basikal nampak macam motor pun jadi la kan ? Who cares rite ? asalkan rupa nampak macam motor RXZ rodent pun dah hepi untuk tunggang.

Kemudian dalam masa beberapa tahun yang lepas juga aku dah nampak perkara yang sama menular di tempat tinggal aku. Tak sangka penyakit macam ni pun dah menyerang budak-budak kawasan perumahan aku. Apa yang jelas adalah aku rasa sangat geli hati apabila melihat basikal yang ditokok tambah menjadi seperti motor. Honestly it didn't look like a motocycle at all but more to something like FAT 35.


p/s : Aku lebih rela naik motor lampu bulat yang agak buruk daripada naik basikal Freak Show ni. LOL

Comments
10 Comments

10 ulasan:

kiz berkata...

har har..bebudak kat tempat aku ni semua macam tu..nasib baik basikal tu tak boleh pasang body kereta..kalau tak dah pasang dah..huhu

faridah nazurah berkata...

hohoho dia teringin kot nak pakai moto. tapi duit takde

SoLy SoLicious berkata...

pernah nengok..lawak gile kot..tehee..tp kreatif la

rafiq berkata...

cun!

ni dah lama dah ni. cume skg buat balik..

RepublicAku berkata...

ok apa kalau ada berann...keh3

suha berkata...

smart!(^_^)

Ezad Skytech berkata...

kreatif kot yang ubahsuai basikal jadi motor ni..hee~

Mr feckry berkata...

orang malaysia memang kreatif

anamizu berkata...

hahaha kreatifnye =P




luv,
cik ana

[sutera kasih] berkata...

tak comel huhu

 
Related Posts with Thumbnails