Sabtu, 1 Oktober 2011

Apa Yang Aku Tulis Ni

2 post yang aku hasilkan semalam banyak pula yang dipengaruhi oleh emosi. Tak tahu bagaimana dan kenapa aku biarkan emosi menguasai diri sehingga mempengaruhi penulisan blog. Mungkin kerana mood aku yang sangat teruk selepas jumaat tadi akibat daripada ade brader yang cuba kebas selipar aku.

Malam pula aku jadi sangat penat dan sakit kaki akibat jog dan push berlari tadi. Sakit ? Tak payah nak cerita la cukup nak kata aku berjalan pun dah tak berapa nak betul sebab sendi kaki pun dah rasa lain macam dah ni. LOL baru je jog dan push berlari sikit dan lembik sakit kaki. Looser gila aku.

Biasa la tu Looser. Semua orang ada part Looser mereka yang tersendiri. Tipu dan mengarut gila kalau mengaku diri tiada part Looser kan ? Lebih-lebih lagi suka sangat panggil orang lain Looser. Macam la dia tu sempurna sangat.

Alamak nak campur emosi pulak dah dalam post ni. Syuh syuh pergi main jauh-jauh kau wahai emosi, jangan cuba pengaruhi penulisan aku malam ni. Aku hanya mahu menulis secara tenang tanpa sebarang pengaruh emosi dan anasir yang jahat.

Demi mengelakkan berlaku percampuran emosi dalam post ini, apa kata aku nak sembang pasal aktiviti pada esok hari. Macam biasa apabila tibanya hari cuti aku suka menghabiskan masa dengan tidur. Yer tidur = sleep .. Aku memang suka tidur. Jangan tanya kenapa kerana ia juga sesuatu yang aku susah nak jelaskan.

Nanti kalau aku susah jelaskan, aku akan jadi sangat penin. Bila aku penin aku rasa nak pergi lawat blog Kizmyself kerana dia sudah 2 kali Troll aku dengan ayat pening yang mengatakan pasal makan dan gemuk. Demn !! aku kena troll oleh beliau pulak.

p/s : Aku tak suka sangat troll orang melainkan jika dah melampau sangat. :P




Comments
12 Comments

12 ulasan:

.diannorhayati. berkata...

heheh.

rilekkk. jgn emosi sgt :P

ape lagiii.

troll la balik. heheh

Eera Shera berkata...

kalo emo sgt, pi tido je.abes cite..hehe

Ezad Skytech berkata...

haha...aktiviti favourite aq bila hujung minggu..tidur...haha~

Bella Bell berkata...

gua pun mcm lu. suka tidur.. hehe~

ika berkata...

dye soh tdow uh..

cik sakdi berkata...

emosi la menunjukkan kite normal. ehhh?ghahaha

Anif Abdullah| AA berkata...

errr..ekau kenapa?

eh aku ada tag hang ..huhu

Ahmad Haziq Azlan berkata...

wah......encik freaky kita bersenam wo.....

Bigdaddyz berkata...

emosi jika tidak terkawal mmg boleh memeningkan sekali ...bertenang sahaja lebih kool...:)

diana berkata...

memula bersenam dulu akak pun rasa kaki macam nak tercabut..tapi hari ni sakit esok jangan tak jogging pulak.terus kan je.masuk seminggu lebih sakit tu hilang terus .nanti nak bersukan tak sakit dah..

Dr. Fox berkata...

tidur pun salah satu tindakan dr emosi gak beb. hehe

Piah Becok berkata...

tak seronot la kau emo. jangan emo. pegi tido. nanti apdet blog lagi. okeh?

 
Related Posts with Thumbnails