Selasa, 27 September 2011

Wuuu nak duit

Petang kelas programming pulak.

Aku yang nak masuk kelas tadi pun masih tak ada mood kerana kehilangan kasut dalam post yang sebelum ni. Malam ni keluar ke kangar dan cari kasut. Hari tu masa teman isteri beli kasut, ada 1 kedai ni aku nampak banyak gak kasut yang menarik dan juga murah.

Alang-alang nak beli kasut malam ni baik aku beli 2 pasang terus. 1 kasut pergi kelas dan 1 kasut untuk aku pergi bersukan. Demn dah lama sangat aku tak bersukan sampai tak ada kasut sukan sejak tahun lepas lagi. Dan juga demn sekali lagi sebab malam ni aku akan kehilangan banyak duit. Oh duitkuu

P/s : pakcik innity makin kedekut. Wuu

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
9 Comments

9 ulasan:

My Name is Mar berkata...

'isteri'?

Munna berkata...

kedekut innity x sekedekut nuffnang =P

Ini Kisah Tia berkata...

hahaa .. agak menarik perhatian .. "isteri" ?? toink , toinkkk :)

aimie amalina berkata...

badan2 kewangan,,,sile tabur duet kat freakyyy
heeeee

ijA berkata...

isteri ?? oo..ke best friend or kawan sekelas..

Panggil Aku Han berkata...

isteri?? hoho...

Jemput Join Segmen bloglist Panggil Aku Han

sergeant keroro berkata...

kim salam kat isteri, HAHA

kiz berkata...

isteri? adeh..haha

Zul Fattah berkata...

relex oh..
demo mesti pro programming ni..? kawe dpat c jah oh..

 
Related Posts with Thumbnails