Sabtu, 17 September 2011

Top Blogger September ? Pengsan Lagi

1. Beautiful Nara ( Alexa 64/ 11,804 )
2. Blog Serius ( Alexa 89/ 18,400)
3. Denai Hati (Alexa 108/ 22,179 )
4. Ohbulan (Alexa 123/ 22,883 )
5. Amanz.my (Alexa 135/ 30,351)
6. Itsmesaiful (Alexa 148/ 38,729)
7. Milosuam (Alexa 209/ 42,409)
8. 2Dayblogger.com (Alexa 212/ 32,035)
9. Oh!Artis ( Alexa 228/ 55,490)
10. Mummynemo.com ( Alexa 246/ 55,793)
11.BenAshaari.com (Alexa 270/41,402 )
12. Informasi.my (Alexa 272/ 95,367)
13. AkuStressgiler (Alexa 295/ 77,891)
14. Papagomo.com ( Alexa 299/ 46,430)
15. Tukartiub ( Alexa 300/ 46,877)
16. PuanBee.com (Alexa 334/ 49,889)
17. CikEpal (Alexa 348/ 50,339)
18. Ariffshah.com (Alexa 354/ 54,384)
19. BorakKosong (Alexa 357/ 65,532)
20. Abgteror.com (Alexa 374/75,306 )
21. Melvister.com (Alexa 379/ 64,824)
22. AyeemAyam.com (Alexa 380/ 95,733)
23. EncikNakal.com (Alexa 386/ 70,073 )
24. Oh!Tidak (Alexa 387/70,543)
25. Kujie2.com (Alexa 393/ 50,012)
26. Ammboi.com (Alexa 403/ 65,864)
27. Rotikaya (Alexa 456/ 119, 260)
28. Greenboc (Alexa 464/ 87,140)
29. Aku-freaky-falcon (Alexa 458/ 95,158 ) <--------------
30. Redmummy (Alexa 462/82,870)
31. Faizalfredley (Alexa 498/ 71,842 )

Read more: Senarai Top Blogger Malaysia 2011 Bahasa Melayu | melvister.com

Kalau diperhatikan, jumlah blog pada bulan september berkurang dengan banyaknya berbanding bulan Ogos yang lepas. Mungkin ramai yang sudah mula sibuk dan menyebabkan blog terabai. Apa pun tahniah kepada semua yang tersenarai diatas.

p/s : Pengsan kali ke 2... Alhamdulillah :)

Comments
30 Comments

30 ulasan:

sergeant keroro berkata...

tahniah jiran. aku tak mampu dah kot.

mungkin blogging pon dah kurang lepas ni.

apa-apa pon, nantikan entri aku nanti.

haha

trigyy berkata...

tahniah2... pensan jgk. sbb xda.. wakakka

aimie amalina berkata...

waaaa
thniah22222!

Paris Hilton (M) berkata...

tahniahhhh

Ezad Skytech berkata...

tahniah freaky...da dua kali ni..hee...(^^,)

[sutera kasih] berkata...

tahniah buat kali kedua freaky !! :)

faridah nazurah berkata...

tahniah2.. huuuu hebakkkk :P

Syazwan Che Deraman berkata...

tahniah bos.

Wanz Mejuez berkata...

kau memang mesra pengguna pun.. ahahah sebab kau ni peramah.. tu pasal ramai yang suka terjah kau balik.. hehehe


nwy TAHNIAH...! Jangan pengsan lama sangat nanti koma plak.. ahaha

cucu umie berkata...

mantap lh bro..teruskan maintain yer....

suha berkata...

auwww..i nk ngorat u lah (^_^)

Ini Kisah Tia berkata...

tahniah freakyyyyyy :D

gedek! berkata...

kamu popular!

hebat!

Luqeem™ berkata...

tahniah bro!..lpas ni target bwah 300 lak..:)

HAFIZAL berkata...

tahniah bro...semoga bertambah semagat lagi....agar anda berjaya mendapat rangking yang lebih baik.

ajar lah ilmu sikit mcm ner leh berjaya mcm nie..???

Cik Siti Aziz berkata...

wah..tahniah FReaky!

Bui Junaidi berkata...

tahniah2..jeles sekejap..hahaha

beautiful nara tu,ari2 bui bukak taww..nk baca gosip artis..

Farhan Hanif berkata...

tahniah untuk kali kedua....pastikan dapat hatrik untuk bulan depan...hahaah

sue perbs.. berkata...

fuiyo,,, tahniah firdaus...

Shaherah berkata...

wah wah.. tahniah..

IMANSHAH berkata...

blog aku ada gak tu, nampak tak kat celah bedah!!

haha

pengsan 2 hari 2 malam

RAIZAN berkata...

Tahniah fren! heehe! Bangga2. =)

Tanpa Nama berkata...

sila rujuk sini..ada update terbaru..:)

http://www.informasi.my/senarai-top-blogger-malaysia-2011-bahasa-melayu-edisi-september-2011/

diana berkata...

akak dok tepi padang sambil buat lompat bintang sebagai tanda sokongan untuk kamu...
jarang2 akak buat lompat bintang ni tau..
hahahahahh

shah Blogger berkata...

WOw power member aku ni jadi top rank alexa malaysia :D

Congrats2 bro..

Mmg ramai kurang langkah lepas2 raya ni :D

peNulis SeNjA berkata...

ore femes .. tegur la kite

hira berkata...

wah wah wah. bukan main. haha :D congrates!

azrijohan berkata...

fuuu...retis ni

*aku makin jauhhhhh ditinggalkan :"(

Zul Fattah berkata...

gile r.. pro jugak ko Oh.. haha.. Tahniah Oh..

Faizal Fredley berkata...

aku no last..hahahahh......terbaik ar my sebior....

 
Related Posts with Thumbnails