Rabu, 21 September 2011

Top 10 Referral Minggu Ini

Saja mahu berkongsi blog yang menyumbangkan trafik kepada blog Firdaus Life yang poyo dan merepek ini. Sepatutnya ada hadiah menanti korang semua tapi aku lupa beli hadiah minggu ni kerana sibuk sangat dengan aktiviti benda lain. Aduyaaiii maaf ye. InsyaAllah minggu depan ada. Aku pun dah penin kepala nak bagi hadiah apa kepada top 10 referral pada minggu depan.

Apa pun itu cerita pada minggu depan. Pada malam yang terang benderang lagi bersuluh ini aku nak tunjukkan penyumbang trafik blog aku untuk minggu ini.
1. Azri Johan

Maaf kerana minggu ini tidak dapat bagi hadiah. Aku pun tak tahu la macam mana boleh lupa nak beli hadiah masa keluar ke kangar hari tu. Oleh itu aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kerana telah menyumbangkan trafik kepada blog aku ni.

Azri Johan sangat ganas kerana dalam masa sehari je mampu memotong semua referral dalam masa seminggu. Untuk hari ni sahaja aku menerima 400 UV daripada Azri Johan.. Pergghh sangat mantap tahap Trolololo trafik dia. Siapa yang nak trafik boleh la ke blog azri johan ye :)
 
Comments
15 Comments

15 ulasan:

Addin berkata...

wahhh tinggi tu ~ :)

Ezad Skytech berkata...

memang tinggi betul tu....dekat 400 tu...best2 je..hee~

SoLy SoLicious berkata...

huh.. gila kentang si azri tu...

Mamat berkata...

dasyat..tinggi tu :D

Paris Lipton berkata...

hebakkkk

peNulis SeNjA berkata...

dahsyat bebeno

azrijohan berkata...

kau guna stats ape ni bro?

sergeant keroro berkata...

azrijohan : ni dashboard punye stats jek. retis wehhh

ieyza afieyna berkata...

pergh.. dahsat ..

[sutera kasih] berkata...

Perghh..mmg dasyat la trafik dr azrijohan tu,,

azrijohan berkata...

@sergeant keroro:
uit,ni dashboard baru eh?
kenapa aku punya lain

Freaky berkata...

ha ah ni dashboard baru.. hehe

anamizu berkata...

wahhhh :)

hira berkata...

wah, masyukkkkkk betul trafik! hahaha :D

Wanz Mejuez berkata...

Wehhh.. Update laa gambar baru....

 
Related Posts with Thumbnails