Rabu, 7 September 2011

Selamat Pagi 7 September 2011

milo panas + Roti goreng = sarapan

Selamat pagi dan selamat hari raya Aidilfitri !!! Dah seminggu lebih rupanya kita beraya. Rasa baru je semalam pergi ke masjid untuk solat sunat Aidilfitri dan juga melawat saudara mara kat rumah mereka. Rupanya dah banyak hari telah berlalu =_=

Malas nak merepek panjang pada waktu pagi jadi aku terus straight to the point. Jadi cuti aku di rumah pun tinggal beberapa hari je lagi dan lepas tu aku akan berangkat ke Perlis untuk sambung balik kehidupan sebagai seorang pelajar.

Huurmm walaupun agak malas nak balik ke Perlis tapi dalam hati ada juga nak balik sebab nak jumpa kawan-kawan dan luangkan masa bersama mereka. Biasanya part paling aku suka lepak dalam rumah atau kedai makan walaupun kadang-kadang aku tak join sangat dengan kawan aku.

Oh ya Faizal Fredley pun dah mula tanya aku bila nak datang UniMAP ni. Tak caya dia tanya aku ? Meh tengok bawah ni kalau tak caya :

Haaa percaya tak ? kekeke tak sangka pulak dia ni junior yang sama umur dan sama universiti dengan aku. Maksud aku dia lepasan diploma, aku lepasan matrik jadi aku graduate awal setahun daripada dia.

p/s : Jumaat atau sabtu nak pergi Perlis ni... =_=
Comments
5 Comments

5 ulasan:

Luqeem™ berkata...

selamat pagi :D

aku balik u, isnin ni..XD

Saiazuan berkata...

mornin mornin :D 2 pagi lagi aku tengok smban... then will miss seremban untuk beberapa bulan

yatie Awang berkata...

selamat pagi dan selamat menjadi student balik ok...hahah...

tempat kakak tak panggil roti goreng, kat sini ada yg panggil kayu keramat dan ada juga panggil kudussss....air milo tu sama hahaha

SoLy SoLicious berkata...

selamat pagi freaky :)

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

lorh .. junior ? hehe

 
Related Posts with Thumbnails