Ahad, 4 September 2011

Selamat Pagi 4 September 2011

Selamat pagi !! selamat pagi !! dan selamat hari raya aidilfitri !! Hari yang baru telah muncul dan mood yang baru lagi segar juga telah muncul. Hari ni aku rasa sangat gumbira dan berbangga kerana akan bertemu dengan seorang blogger yang otai.

Ehem siapa blogger otai yang akan berjumpa dengan aku tu ? jeng jeng jeng dia adalah tuan tanah kepada blog Invasion Plan . Hurmm hari ni aku nak pergi jalan-jalan ke bandar Kuala Terengganu kerana dah agak lama tak jalan dan ambil angin kat sana.

Alang-alang pergi jalan sampai ke bandar Kuala Terengganu, elok juga jumpa dengan Sergeant Keroro kerana bukan senang nak berjumpa dengan jiran aku ni. Dia study kat UTM, aku pulak UniMAP, Perlis. Haaa memang jauh la kalau nak jumpa pada hari biasa.

p/s : Pukul 8 lebih baru aku bertolak ke Kuala Terengganu ye sergeant keroro.

Comments
10 Comments

10 ulasan:

Zul Fattah berkata...

wahh..best r ko Oh.. dapat jumpa jiran blog.. aku sorang pun tak pernah jumpa.

kizmyself berkata...

kim salam ngan khairul tu..

Luqeem™ berkata...

peh best giler..hehe..nnti ko dtg la rumah aku, bila nk blik unimap..:D

akoo pae berkata...

ensem tak keroro?
hahaha

Lieyda berkata...

kim slm kt keroro tu.gtau dia sy nk duit raya :).mai la p.mas skli

SyazwanSarawak berkata...

hahaa. untunglah dapat jumpa alien tu

salam raya

Cik Siti Aziz berkata...

cess si keroro tu umah dekat je ngn cheq..x prnh plak nmpk btg hidung..huhu

aimie amalina berkata...

waaaaa
jmp cucu saye

hahahah
kem clm kat cucu saya =p

Ezad Skytech berkata...

wahhh..syok la dapat jumpa jiran kan..haha~

ADEEYA berkata...

Ini best hihi :D

 
Related Posts with Thumbnails